/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
pakkepost fejlsendt
Fra : jobestar
Vist : 629 gange
50 point
Dato : 05-05-11 16:57

Hej, jeg har bestilt sko fra ebay i england. De har misforstået min adresse, da jeg bad dem sende til koebenhavn.nv

De har sendt dem til holland. Jeg tror de har taget fejl af Nv og set det som NL.

adressen på pakken hedder altså

mit navn
min vej og nr
copenhagen
netherland

Tror i ikke at postvæsenet i holland ser at der står copenhagen og sender pakken videre til danmark?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 05-05-11 17:08

når man køber i udlandet, skal man altid huske at skrive Denmark

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-11 17:09

Det er da nærliggende at tro...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-11 17:43

Du har da lov at håbe...

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-05-11 17:55

Hvordan tror du at en englænder skulle vide at copenhagen kun ligger i Danmark.

London findes eksempelvis i mange forskellige lande.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 08-05-11 20:50

Det er mest nærliggende at tro at pakken sendes retur til afsender, når de ikke kan finde adressen i Holland, så du skal nok have fat i afsenderen og give dem, den korrekte adresse , så de kan forsøge igen, denne gang til Danmark.
Mvh. gwh.