/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Apple-id
Fra : michael30
Vist : 1067 gange
200 point
Dato : 04-05-11 22:11

Er der nogle som kan hjælpe med lidt omkring Iphone og mobile me
Jeg har to apple id og den ene skal slettes, men hvordan gør man det???
Det apple-id der er tilbage skal sættes op til mobile me og når jeg sætter det apple-id op til mobile me kan den ikke sende en mail til den hotmail adr. jeg bruger, men alt andet jeg bruger den hotmail adr. til omkring iphone der virker det, bare ikke til mobile me, er der nogle som kan hjælpe med et svar og en løsning på dette????

Accepteret svar
Fra : odgm

Modtaget 200 point
Dato : 05-05-11 06:56

hey

ja du kan ringe til apple her.
Har selv en ipod og har fået meget hjælp til den
og synes de har en god support.

http://www.apple.com/dk/contact/

den er også på dansk

Godkendelse af svar
Fra : michael30

Dato : 06-05-11 18:34

Tak for svaret odgm.