/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Ole Henriksen fra Nibe :-)
Fra : Dulcona
Vist : 1044 gange
10 point
Dato : 04-05-11 21:43

Så lige et par klip i TV med denne Ole Henriksen fra Nibe.

Mage til skabagtig og selvglad idiot, skal man da lede længe efter. Han kan glæde sig over at han ikke bor på Grønland, for så fik han da frostskader i det gebis han konstant lufter. Gu ved om han har stivkrampe i kæberne. Hvordan kan han dog holde ud at skulle skabe sig sådan hele tiden. Det er så uægte og klamt at se på, at man bliver helt dårlig.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-05-11 22:03

Ja ja. rønnebærene er sikkert sure sagde ræven...

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 04-05-11 22:21

Jeg går ud fra at din tåbefrase hentyder til hans forretning, og den klarer han da helt flot, men jeg taler om hans skabede, kunstige og klamme måde at tale og føre sig frem på

Kommentar
Fra : webm

Dato : 04-05-11 22:37

Så er det jo kun herligt du er så velformuleret og dejlig at se at høre på...

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 04-05-11 23:15

Jeg synes at det er fantastisk at Dulcona er i stand til at udvise en så overbevisende grad af personligt overskud og tolerance, samtidig med at han kan bevarer optimismen, flot! Jeg mindes faktisk kun én person der i den grad kan se det positive i alting, han hed noget med Klumme/Krumme/Klamme, men han blev vist smidt ud af kandu.dk, så det er næppe ham der er vendt tilbage.

Jeg er ikke specielt vild med Ole, så jeg undlod at se udsendelsen.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 05-05-11 02:10

Guuud...Kan du også se mig webm?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-11 04:44

Citat
Jeg er ikke specielt vild med Ole, så jeg undlod at se udsendelsen.

Præcis fun2! Hvor svært kan det være?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-05-11 06:55

Han er sikkert på epo 24/7

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-05-11 09:01

Jakke jakke og hakke hakke...her går det da bare godt

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-05-11 14:56

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 05-05-11 16:33

Han er megaklam og skabet uanset hvad der hakkes på og med

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-11 17:11

Citat
Han er megaklam og skabet uanset hvad der hakkes på og med

Så er et slået fast hvad du mener. OG?

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 05-05-11 22:27

Hvem er denne Ole Henriksen fra Nibe ??? Spørger, da jeg aller ser TV .

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-05-11 22:37

Citat
Hvem er denne Ole Henriksen fra Nibe ??? Spørger, da jeg aller ser TV

Du læser måske heller ikke aviser og blade?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 05-05-11 22:48

Ole Henriksen er en person der, ligesom Dulcona, er utrolig positiv, optimistisk, livsglad, venlig, tolerant, imødekommende og ikke mindst altfavnende. Da Ole og Dulcona har så meget til fælles, forstår jeg ikke hvorfor Dulcona mener at Ole er "Megaklam".

Kommentar
Fra : Knete

Dato : 06-05-11 00:15

Jeg bliver glad i låget, når han er på skærmen,,,

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 06-05-11 11:19

fun2

Har lige kigget din historik igennem, og en slående tekst i et indlæg til dig i en anden tråd er dette:

Citat
Hvordan kan det være, at du ikke har andet at bruge din tid på, end at korrekse hvad andre burde bruge deres tid på?

Så du fiser lige ud af mine tråde for good...BAJ BAJ

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 06-05-11 12:43

Citat
Han er megaklam og skabet uanset hvad der hakkes på og med

og elsket af mange kvinder

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 06-05-11 13:43

Citat
og elsket af mange kvinder
Ja...forstå det hvem der kan. Men de opfatter vel klovnen som en slyngveninde

Kommentar
Fra : Majormajor

Dato : 06-05-11 22:47

Citat
Du læser måske heller ikke aviser og blade?

Nej da, kun de nyheder på nettet, som interesserer mig .

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-05-11 10:07

Citat
Men de opfatter vel klovnen som en slyngveninde

Nej da - ikke en slyngveninde.
Men:
Han interesserer han sig for at pleje sit udseende - det var der mange mænd, der kunne lære lidt af
Og så er han positiv og æælsker alle mennesker, i modsætning til mange andre mænd, der brokker sig over de andre og bare vrænger negativt af omverdenen. Dét er jeg sikker på tiltrække mange kvinder. Vi kan generelt godt lide positive mænd, der går lidt op i at pleje deres krop. Sjovt nok virker det ikke modsatte ikke særlig charmerende
Han har med garanti ikke haft det let i den danske jantelovs-kultur. Jeg under ham al den succes, han har.

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-05-11 11:12

Pifo....
Hør nu engang. Positive mænd er en god ting. Velplejede mænd er en god ting. Smilende mænd er en god ting.

Men denne fims af en "mand" simulerer at elske alle andre, for på den måde at høste succes. Han er velplejet...Ja, men det er der så mange andre der også er, uden at gå til disse kunstige yderligheder. Man behøver som mand ikke barbere ben for at være velplejet. At smile er en genvej til andre mennesker, men det er ligesom med ham der hele tiden råbte "ulven kommer, ulven kommer"..til sidst reagerede man ikke på det. Når denne fims fra Nibe konstant krænger læberne tilbage og lufter tænder for at simulere at være glad og imødekommende....så virker det efterhånden ikke (på mig). Hvad hvis du af din partner 50 gange om dagen fik at vide, at vedkommende elsker dig.... hvor længe ville du høre efter...hvornår ville de bede ham holde sin kæft.

Jeg går klart ind for smilende, velplejede mennesker af begge køn som holder af sin næste...men det kan overdrives så meget, at det virker diametralt modsat. Fordi man har en seksuel orientering som afviger fra flertallet, behøver man ikke i tide og utide at lade det "sive" at man er bøsse. Det hører vist til sjældenhederne, at en heteroseksuel på samme måde i tide og utide gør opmærksom på sin seksuelle orientering.

Så derfor er "han" klam og ulidelig - men han er en dygtig forretningsmand...den ros skal han have

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-05-11 11:30

Citat
men han er en dygtig forretningsmand...den ros skal han have

Ja, det skal han

Og det er vist tid at tilstå, at jeg ikke er én af de kvinder, der er helt forgabt i manden, men når det er sagt, så oplever jeg bare ganske mange mænd, der ser ned på Oles slags, og hvor jeg tænker: "se da lige dig selv i spejlet! Synes du selv at du er for lækker?"
Jeg kender dig ikke, Dulcona, så jeg ved ikke om du er én af de halvgamle mænd med hængerøv, ølmave, skægstubbe og dårlige tænder, der sidder og bøvser og prutter og siger: "Ole, han er da bare for klam" Den slags mænd kunne nok lære et eller andet af den gode Ole

Kommentar
Fra : Dulcona

Dato : 07-05-11 12:43

Ja det har du ret i Pifo, men som skrevet kan det overdrives, og når man smiler for at folk kan se at man smiler, når man overdrevent holder sig "lækker" for at være kendt som lækker og ikke fordi man bare har en naturlig trang til at være velholdt, og når man taler så skabet, for at folk skal mene at man taler pænt, i stedet for bare at tale naturligt, osv osv så er man en skabagtig og klam krukke. Personen er jo slet ikke sig selv, men et kunstigt billede på, hvordan den vil opfattes af andre mennesker.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 10 point
Dato : 07-05-11 14:28

Citat
som skrevet kan det overdrives

Helt enig, Dulcona.

Nu vil jeg hygge på terrassen med en meget mere naturligt smilende mand - han har netop skænket et glas kølig hvidvin. Og dét er bare super charmerende på sådan en dejlig solskins eftermiddag. Hvis jeg er heldig, så tænder han op i grillen senere på dagen, og så er jeg ligeglad om han har brugt fugtighedscreme eller ansigtsmaske. Jeg synes, han ser dejlig ud.

Fortsat god weekend til dig, Dulcona

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-05-11 20:19

Citat
Mage til skabagtig og selvglad idiot, skal man da lede længe efter

Han springer da badutspring og griner fordi andre har købt hans produkter. Det kan der da ikke være noget galt i

Det er jo på den måde, han tjener penge.

Men, at han så er kommet til København, for at fejre sin 60 års fødselsdag, den første fødselsdag, han fejrer i Danmark efter han emigrerede til USA, det kan man jo så undre sig over.

Der er måske ikke det store salg i Danmark

På mange måder minder han mig om Liberace, han viste altid sine meget dyre fingerringe frem, grinte til publikum og sagde, dem har i betalt for

Det samme gør Ole Henriksen på sin måde.

Hvis han læste denne tråd så ville han sige "I love it"

Godkendelse af svar
Fra : Dulcona

Dato : 08-05-11 12:33

Tak for svaret pifo.

Nå lad os få lukket denne tråd.....der er ikke mere at sige - han er oppustet, selvglad, skabet og klam

Kommentar
Fra : pifo