/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Store BOGSTAVER og TAL på Touch-mobiler?
Fra : Ji9
Vist : 1432 gange
300 point
Dato : 04-05-11 14:01

Store BOGSTAVER og TAL på Touch-mobiler?

Har forsøgt at finde hvilken Touch-mobil der også kan forstørre SMS skriften, (bogstaverne)
men ikke fundet en.

Er der en her, der VED hvilken Touch-mobil, jeg skal kigge efter,
der både kan forstørre tal og bogstaver når der skal skrives/ læses SMS?

De fleste touch mobiler kan kun forstørre tallene/altså de tlf. nr. man indtaster,
men ikke bogstaverne.

Og NEJ jeg vil ikke ha en Doro.

Har Brug for, god lyd på optager/godt kamera/ Video/ osv.
Mangler at kunne FORSTØRRE SMS beskeder/ BOGSTAVERNE.?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-11 14:03

Nokia 5800 kan, så jeg gætter på at de fleste kan...

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-05-11 14:39

Iphone 4

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 04-05-11 14:47

Nej de fleste kan nemlig ikke. Har været rundt i Telebutikkerne - og det er KUN tal der kan forstørres - ikke bogstaver. Ikke engang på Iphone 4

Kommentar
Fra : Ji9

Dato : 04-05-11 14:49

Har flere venner og familie med Iphone4 - fortæl lige hvordan for vi kan ikke få den til at forstørre bogstaverne når vi skriver SMS?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 04-05-11 15:49

Iphone 4
Indstillinger -> Generelt -> Tilgængelighed

Så er der adgang til zoon funktioner og indstilling af hvor stor skrift der skal bruges i telefonbog, beskeder med mere

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-11 16:21

Citat
Og NEJ jeg vil ikke ha en Doro.
så køb et par 20 kroners læsebriller hos nærmeste supermarked

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 04-05-11 23:18

For pokker o.v.n. men for øvrigt TAK for mange gode svar og indlæg.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-11 23:27

Jamen jeg kan altså heller ikke se de små bogstaver på min smartphone og ovenstående forslag løste mit problem

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 04-05-11 23:28

Citat
for øvrigt TAK for mange gode svar og indlæg.
takker du på Ji9s vegne eller hvad