/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Problemer med at se min hjemmeside!
Fra : McBobo
Vist : 1756 gange
300 point
Dato : 03-05-11 17:20

Hej Kandu

Jeg har været i gang med at lave en Joomla hjemmeside og nu kan jeg lige pludselige ikke få "frontpage/index siden" frem på nettet. Hjemmesiden går bare i ring... (redirects in endless loop)
Hjemmesiden http://danishsubmovie.net46.net ... viser følgende:

Problem med indlæsning af side
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt

Firefox har opdaget at webstedet viderestiller forespørgslen til sig selv på en måde, der forhindrer den i nogensinde at blive færdig.

Dette problem kan nogle gange skyldes, at cookies er slået fra, eller modtagelse af cookies er blevet nægtet.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg kan komme ind i backend i Joomla admistrator, men ikke se selve hjemmesiden.... Meget mærkeligt.... Der er en fejl et eller andet sted i frontend/index siden.
Jeg har kigget på htaccess.txt og redirects i cPanel hos min udbyder.
Umiddelbart kan jeg ikke se/finde nogle fej der.... Det sjove er at jeg har en anden Joomla side hvor der står akkurat det samme i htaccess.txt filen...... Den hjemmeside virker fint.
Så fejlen ligger nok ikke i htaccess.txt filen med et andet sted..... eller?????

Er der nogle nørder der ud der kan komme med nogle bud på mit problem eller er hjemmeside gået død for evigt.... Tak

McBobo

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 03-05-11 19:54

Jeg tror du skal ind under Global konfiguration. Det er der indexsiden skabes. Prøv at gå opsætningen igennem. Er webstedet offline?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-05-11 22:55

Hej.... Nej webstedet er ikke offline? Jeg har gået Global konfiguration igennem og kan ikke se nogle fejl der i forhold til sammenligning med min andet Joomla hjemmeside.
Så jeg er på bar bund.....

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 03-05-11 23:04

Kan du aktivere siden gennem forhåndsvisning? har du husket at gemme siden?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 03-05-11 23:40

Jo... Jeg har gemt siden og når du siger "aktivere siden gennem forhåndsvisning"
Mener du så "Se websted/View Site i backend"?

Og hvis ja, så sker der intet.... Stadigvæk sker der intet..... Kan se når jeg trykker på linket til min hjemmeside, så står der about:blank i webadressen mens Firefox arbejder.... Herefter får jeg samme fejlmelding.... Denne side viderefører ikke forespørgslen korrekt o.s.v.....

Men hvorfor ender den med index.php// til sidst
http://danishsubmovie.net46.net/index.php//

Har det noget at sige? Adresse skulle hedde http://danishsubmovie.net46.net
Er der måske en fejl i index.php// eller?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 04-05-11 05:41

Hvorfor siger WOT "This side have a bad reputation" når man går ind på den hjemmeside.?

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 04-05-11 08:57

Der må være noget galt i opsætningen. Min side ender på .dk og ikke på index. Så du har sikkert ret i at den skal have navn uden index. Har du bogen "Gratis CMS med Joomla!? her er opsætniongen gennemgået.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 04-05-11 09:01

Ang. forhåndsvisning, kan man starte den side men har lavet eller ændret uden at gemme. Man kommer så ind så man kan se hvad man har lavet. Der er en ikon ope i højre hjørne, hvor der står forhåndsvisning.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 04-05-11 17:04

Nej jeg har ikke "Gratis CMS med Joomla!" - og hvad angår forhåndsvisning kører du nok Joomla 1.5.
Derfor kan jeg ikke se noget forhåndsvisning, men "Se websted" - Det hedder det i Joomla 1.6 udgaven. Og nej jeg kan ikke se hjemmesiden i "Forhåndsvisning/Se websted" Det er hele hjemmesiden der ikke vil vises i frontenden/forsiden... Der er noget der blokere et sted, så browseren bare kører i ring...

Jeg har unpubliched/deaktiveret alle menuer/moduler m.m. så det kun er forsiden der skal vises.... Intet sker... Kører bare i ring.....
Været inde i Global konfiguration og kan ikke se nogle fejl der.....

Jeg skulle åbenbart havet installeret Akeeba Backup - Extensions på min side og lavet en backup.... Fik ikke gjort det i tide... Så jeg er bang for alt arbejdet er gået tabt, hvis jeg ikke finder den lille skide fejl et sted....

Har du andre bud eller er hjemmesiden gået tabt, Thyregod8 ?
Mcbobo

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 04-05-11 17:41

Jeg har ikke fle re bud. Har du set i hjælp? Jeg bruger rigtigt nok 1.6, men opsætningen for 1.6 skulle være den samme. Jeg mener jeg er faldet over en klub, vistnok endda på dansk, som tager sig af problemer.
Kender du siden: http://extensions.joomla.org/index.php