/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
bagemaskine
Fra : skytten49
Vist : 1262 gange
200 point
Dato : 01-05-11 22:51

jeg søger erfaringer med de forskellige bagemaskiner. Har du en bagemaskine der også bager brødet i toppen og ikke vækker hele ejendommen når den ælter og bager om natten?

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 02-05-11 15:10

Jeg har sådan en: http://bagemaskinen.dk/index.php?page=bagemaskinen-xbm1-hvid

Såmænd en udemærket maskine, om den larmer meget eller lidt, skal jeg ikke kunne sige, da jeg kun har erfaring med denne, men jeg synes ikke den larmer specielt meget.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 02-05-11 19:21

hej reset
bager den brødet ordentligt?

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 03-05-11 16:49

jeg havde håbet, at der kom flere svar. så kom gerne med flere erfaringer.

Accepteret svar
Fra : Reset

Modtaget 200 point
Dato : 03-05-11 17:05

Den bager brødet perfekt.
Jeg bruger normalt brødblandingerne fra LIDL, som er ganske nemme at bruge, da de indeholder gær. Man skal altså bare tilsætte vand.

Godkendelse af svar
Fra : skytten49

Dato : 04-05-11 01:05

Tak for svaret Reset.