/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
skiferie- hvorhen 8 voksne og 8 små børn
Fra : casper0606
Vist : 396 gange
100 point
Dato : 01-05-11 13:32

Hej alle.

Vi er en flok der skal på ski i uge 5, er der nogle hoveder herinde der har nogle gode forslag til et familie venligt sted hvor der kan lejes en hytte til 8 voksne og 8 børn ( fra 0 til 3 år)....

Skiområdet og børnevenlighed er vigtigt for os, samtidig med at der gerne må være et hyggeligt miljø.... vi har jo børn med så afterski med alt for meget umti umti er ikke os, til gengæld må der gerne være nogle gode spisesteder, og meget vigtigt et legeland....

Vi vil gerne sydpå, og er klar på at køre selv...

Alle forslag tips og tricks er yderst velkomne... også hvis der er nogle der kender til en god stor hytte...

Casper

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-05-11 19:13

Kan det betale sig at tage nogen steder.....

Det meste af døgnets 24 timer går med at passe børn i den aldersgruppe

Kommentar
Fra : Cimbombom

Dato : 01-05-11 19:26

Vinter OL for Universiteterne blev afholdt ved Erzurum.

Jeg så noget af det i tv der var gode kælkebakker og hoteller hvor athleterne overnattede.

ellers har jeg hørt at Norge skulle være godt men det er ikke syd på..

her er et lille video klip med snebakkerne : http://www.youtube.com/watch?v=M3ipGbW3624

Kommentar
Fra : Peder99

Dato : 02-05-11 10:04

Det er godt nok ikke syd på, men vi har været i Trysil (10 voksne og 7 børn) hvor vi lejede en fin stor hytte.

Perfekt sted da hytterne ligger tæt på pisterne og der er skiskole til helt små børn!

Peder