/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Fejl i Microsoft Outlook
Fra : TorbenDax
Vist : 545 gange
50 point
Dato : 30-04-11 16:50

Jeg får en fejl når jeg forsøger at sende en mail, dedn siger at jeg skal bruge reparationsværktøjer til Indbakke - Scanpst.exe, men det er åbenbart et program der skal betales for, nogen der kan en anden løsning`???

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-11 17:01

Scanpst.exe er i mappen med din Office instalation så nej du skal ikke betale for den igen:
http://office.microsoft.com/da-dk/outlook-help/scanne-og-reparere-beskadigede-outlook-datafiler-HA010075831.aspx

Kommentar
Fra : TorbenDax

Dato : 30-04-11 17:42

Jeg kan ikke finde scanpst.exe eller på computeren i det hele taget, og mit mailprogram har virket indtil i går hvor jeg slette alt i min indbakke

Kommentar
Fra : TorbenDax

Dato : 30-04-11 17:45

Kan det skyldes at jeg har været igang med at downloade scanpst.exe ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 30-04-11 18:27

Har du prøvet at gå tilbage til en tidligere gendannelsespunkt?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-04-11 20:19

Har du Microsofts Office? scanpst.exe er i mappen med alle de filer som hører til det program,
du finder programmet ved at følge stien som Microsoft viser
Citat
Dobbeltklik på Scanpst.exe, som findes på drev:\Programmer\Microsoft Office\OFFICE12.