/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
indstillinger i win live messenger
Fra : sonjor
Vist : 424 gange
100 point
Dato : 30-04-11 16:36

Jeg kan ikke finde indstillingen i ovenst. nyeste version, hvor man kan vælge at få beskeder, der er sendt, mens var offline til at komme frem, når man igen logger på.
(PS det virker fint hos mig, da jeg har opgraderet fra tidligere versioner, men jeg ville installere for en ven, og der finder jeg ikke muligheden)

Hilsen Sonja

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 100 point
Dato : 01-05-11 01:51

Klik på Menu som er ovre til højre ved siden af feltet Søg efter kontakt personer, når du klikker på ikonen kan du vælge at vise Menu linje så er det nemmere at finde og klikke på Funktioner - klik på Indstillinger - klik på Meddelelser, der cirka midt i vinduet kan du sætte markering ved Vis automatisk mine ofline beskeder når jeg logger på.
Lidt længere nede i Indstillinger er Filoverførsel, den kan du også klikke på og se efter om der er markering ved Afvis automatisk filoverførsel for usikre filtyper, der bør være markering der så undgår du de fleste vira som kommer ind gennem Messenger, samme sted kan du sætte din antivirus til at scanne indkommende filer, sæt markering i Scan filer for vira ved hjælp af: og så bladrer du hen om fortæller programmet hvor din antivirus scanner er.
Efter ændringer afsluttes med at klikke på Anvend og OK

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 01-05-11 10:17

Hej o.v.n

Ja tak, sådan har jeg altid gjort før, men i den nye ver. 11 findes disse muligheder ikke.

mvh Sonja

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-05-11 22:18

Den jeg gav vejledning i hedder version 2009 og er den nyeste til Windows XP, desværre kan jeg ikke afprøve en nyere mine Windows computere er på vej ud af brug

Kommentar
Fra : sonjor

Dato : 01-05-11 22:23

Tak for svaret o.v.n. men måske kan andre hjælpe

Godkendelse af svar
Fra : sonjor

Dato : 27-05-11 22:22

Tak for svaret o.v.n..
Du får points, da ingen andre har reageret, og jeg vil lukke her

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-05-11 20:52

Tak - ærgeligt at ingen kunne hjælpe dig