/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Når jagt bliver dårlig sport ?
Fra : betterwisser
Vist : 1621 gange
100 point
Dato : 30-04-11 13:31

Tusind bukke
Kim Jensen har rundet det magiske tal på 1.000 nedlagte bukke på trods af at han kun har gået på bukkejagt i 20 år. Bedriften bliver ikke mindre af at mere end 100 af dem er på over 100 point.

Af: Per Kaufmann

Læs mere på Netjægeren
Seneste artikler på Netnatur.dk

Tusind bukke

Mvh
BW

Accepteret svar
Fra : Pyroteknik

Modtaget 110 point
Dato : 30-04-11 14:00

Han må jo have råd til det. Regner man gennemsnittet ud er det 50 bukke om året.
Dårlig sport vil jeg ikke kalde det, nærmere usmageligt. Jeg tror ikke på at han kan huske samtlige jagter, føelse, fornemmelse og hvad der ellers hører med til et stykke nedlagt vildt.
og til dem der nu sidder og tænker, det fjols må være misundelig, så nej, det er jeg ikke. jeg vil bare hellere tage på jagt og huske hvert stykke nedlagt vildt.

For mit vedkommende har jeg de sidste 4 år nedlagt 3 bukke, 1 rå og 2 lam, et af hvert køn. Alle dyr er endt på bordet. Råen blev ikke skudt, den blev taget med en Toyota Carina II, men den var forendt i sammenstødet, det var højre forlygte og skærm dog også.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 30-04-11 14:43

1.000 bukke, og hvad så? Hvor mange svin har en enkelt slagteriarbejder aflivet, jeg kan ikke se noget særligt ved det og kan da slet ikke forbinde det med nogen som helst form for sport. At nogen har det mål at komme øverst på en sådan liste kan jeg kun sige een ting. Forkasteligt, og når vedkommende samtidig praler med det, vorherre bevare mig vel!
Det har i mine øjne overhovedet ikke noget med normale menneskers glæde ved jagt at gøre. Det kan da kun have en dårlig effekt på visse individer, som måske vil føle sig fristet til at hoppe med på vognen og sætter sig et lignende mål med kun een ting til følge - at blive ugleset blandt anstændige jægere, for hvem det er en fryd at pyrse sig ind på en speciel buk.
Selvom der visse steder findes en pæn bestand af råvildt kan en sådan form for slagteri kun virke anstødeligt på seriøse jægere. Grrr, jeg er så jeg dirrer...!
Håber såsandelig ikke at være den eneste med med dette syn på sagen

kryds

Kommentar
Fra : Pyroteknik

Dato : 30-04-11 14:55

Jeg giver dig ret "kryds". jeg pakkede det bare lidt mere ind.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 30-04-11 15:54

Hej betterwisser.

En helt utiltalende form for "jagt" med det antal !! Jeg er helt enig med kryds i, at det er uanstændigt mange, selvom nogle er nedlagt i udlandet - havde det været mig, ville jeg ikke drømme om at offentligøre antallet ! Hvem skal det gavne ? Det er dog at give jagtmodstanderne gode kort på hænderne - men vedkommende, for mig ukendte Kim Jensen, må da lide af én eller anden sygdom siden han synes det er på sin plads at kunne prale med antallet ?? Lad mig istemme med et Vorherre bevares !! Og iøvrigt god week-end !

Med venlig hilsen
Provsten1

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 30-04-11 17:37

Tak for det Provsten

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 30-04-11 20:31

Kim kan dog ikke slå denne rekord.

Bare i Tyskland regner man med at ca. en halv million dyr, heraf 90.000 rålam hvert år ender deres korte liv i slåmaskinerne.

Kilde: Netnatur

Mvh.
HH

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-04-11 21:06

Det er direkte sygeligt med det rekordræs. Og så leveres der fortrinsvist halsskud. Men såda er det med nogle, som partout skal blære sig med billeder af geder og andet vildt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 30-04-11 22:06

Og så er der de kloge, der ikke kan stave, men godt svine andre til - SÅDA.......
- men hvad når blot de praler med kronvildt, som de tror de har set og taget gipsaftryk af på svigerfars jagt - så gør de jo ingen skade...

buh -buh-buh - var det det den sagde den der leverede de fine aftryk???????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 30-04-11 22:14

Og så er der de kloge, der ikke kan stave, men godt svine andre til - SÅDA.......

Hmmmm... Mener du SÅDAN????

Rart at se dig på siden igen.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-05-11 09:17

Jo - jeg er også forarget.!

DJ er genial.....!??
Den eneste måde DJ har kunnet lukke kæften på bb1 på, er at give ham en eller anden huttelihut post.

bb1 kommer dog med et lille pip engang imellem - det er nok mere et signal om:
- "jeg er i live - og tør godt sige noget"

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 01-05-11 09:40

Dette helt vanvittige antal stykker skudt råbukke, er sygelig - manden burde indlægges til observation for en slem psykisk lidelse !! Udover dette antal bukke, hvor mange råer og lam har "karlen" på samvittigheden ??
Hvorledes teer han sig med en haglbøsse på fuglevildt ? Er det ligeså ekstremt som med råvildtet ?
I givet fald burde man inddrage hans jagttegn blot af jagtetiske grunde

Og så sandelig om ikke kong løgnhals bb1 melder sig, dog ikke med noget konstruktivt omkring betterwissers tråd, men om noget vi er blevet konfronteret med adskillige gange før !!! Hvad med at tage stilling til trådens udmærkede spørgsmål ? Nej, man vil hellere personfnidre - er det et udtryk for en holdningsløs stillingtagen til de alvorlige spørgsmål eller er det fordi han billiger denne Kims gøren og laden ? Hvor meget klovbærende vildt skydes der på din lejede jagt på Løvenholt ?
Det ville klæde dig at kommentere de stillede spørgsmål, men det er måske for meget forlangt af den eneste der ville have tjansen som skriverkarl i DJ-regi - et job ingen andre ville have

Øjenvidnet4
Ry Kro, i færd med at tælle bl.a. råvildt på Løvenholt

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-11 11:21

Denne artkel af Kaufmann, sætter Net Natur meget uden for, hvad Sand selv mener han, og Net Natur stod i mål for.
Seriøs uvildig behandling af jagtlige spørgsmål, og en kritisk indgang til andre foreningernes gøren og laden.
Glorien omkring slagter Kim Jensens, kan jo nærmest oplyse hele Vejen by, og kliktælleren på Sands hjemmeside.
Respekt for manden og hans jagtudøvelse er et kæmpe 0.
Bruger en mand til at blade bukkene frem, så han kan nå at nedskyde alt, hvad der viser sig i en lysning på 35 meter. Han foretrækker skud på halsen, for ikke at skade kødet, han skulle tvinges til at fortærre samtlige bukke morgen middag og aften.
Desværre er det folk med en hvis økonomisk formåen, læs fradrag på skattebilletten, trofæerne bliver kaldt udsmykning af virksomheden, for at opnå fradrag, der opfører sig som artiklen beskriver.

Artiklen er ganske udemærket, den beskriver jo en sportsskytte, som bruger vildtet som rekvisit og intet andet, jægere er han sguette. Mon ikke skat i disse beklemte tider, skulle kigge sådanne sager lidt efter i kanterne, fradrag for fugleudsætninger incl.. Mange små "jagtuvæsner " er dannet udelukkende for, at få fradrag for moms og egen jagtleje.

At der bliver dræbt et stort antal i slåmaskiner, er for mig ikke sammenlignligt med Kim Jensens nedskydninger, der er velovervejede og tilrettelagte til punkt og prikke, hvad den anden situation på ingen måde ikke er.

BB1 tak for dit, for gipsede indlæg, vi giver den lidt shellak, så kan du blive ved med at bruge den, igen og igen, hvorfor er du ikke registeret hos DJ, med din nye titel i kredsen?, er du også anonym her alias hvad ? i påkommende tilfælde.

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-05-11 11:41

Hej BW.
Det var ikke for at sammenligne KIm Jensen med en slåmaskine - eller omvendt
Det var mere for at fremhæve ligegyldigheden overfor vildtet. - både i Kims tilfælde - og i landbrugets tilfælde.
Hvis der blev klippet/slået på et andet tidspunkt, ville mange af de meningsløse dødsfald i klipperen undgåes.
Det var min pointe.
Men det kunne du jo ikke vide - sorry, fejlen var min.

Mvh.
HH.
Lige hjemkommet fra gudstjeneste.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-05-11 13:49

Sjovt at gedehyrden fra Ølsted har tid med en seriøs kommentar du Knudsen jeg undres over du ikke er nævnt noget sted, angående, din fornemme post i DJ regi

SHV, nu også med tennissokker

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 14:19

Fra eller pålidelig kilde har jeg erfaret, at Ballegaard Ballesvinger står for al PR virksomhed fra DJ`s jyske kredse.
Positionen var ledsaget af et krav om deltagelse på VUC 9. klassetrin, hvor han samtidig er blevet tildelt specialundervisning i dansk.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-05-11 14:23

Gedehyrden fra Båtnakkestrup, har ikke haft indlæg på DJ-debatten i laaaaaang tid.
Jow, DJ har så sandelig fået flettet næbbet på ham.

Der kan man se, hvad en huttelig hut post kan gøre...

Mvh.
HH.
Nu med frisk purløg på æggemaden......Uhhhm, deeet smau'er gåt..!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 01-05-11 14:28

Citat
Fra eller pålidelig kilde har jeg erfaret, at Ballegaard Ballesvinger står for al PR virksomhed fra DJ`s jyske kredse.
Positionen var ledsaget af et krav om deltagelse på VUC 9. klassetrin, hvor han samtidig er blevet tildelt specialundervisning i dansk.

Mvh.
Tonganeseren
Så skal bb1 måske lære dem engelsk til gengæld. Engelsk kan bb1 tale og skrive perfekt - siger han.
Med det er vel også en "gamel løgen"

HH.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 01-05-11 15:10

Jeg har med stor fornøjelse læst en god del af Michael Sands skriverier omhandlende jagt. Kan ikke rigtig tro Per Købmands skriverier falder i tråd med Michaels opfattelse af jagt. Har også læst og hørt Pers beretning om bjørnejagt i Canada samt hans drøm om "the big Five". At han er lidt af en eventyrer er der ikke megen tvivl om. Jeg ved ikke, om slige udfoldelser er noget som kommer af ikke at vide hvad arven skal bruges til, men jeg vil da være villig til at komme med et par forslag. (kender forøvrigt begge d'herrer, men har aldrig tiltroet nogen af dem slige tendenser)

Folk har selvfølgelig lov til at bruge deres midler til hvad de lyster, men nogen burde måske nok tænke sig lidt mere om inden de udbasunerer en masse om egne meritter, thi der er jo jagtmodstandere nok i forvejen, og den slags går kun ud over os andre lidt mere moderate udøvere.
Dette er absolut ikke på grund af misundelse, men ønske om en mere fornuftig omgang med de resurser der er til rådighed for menigmand...

A pro pos, har lige været ude at rekognecere i rågekolonierne - der er kun halvt så mange i år som tidligere, tror det skyldes en mår eller to...

kryds

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 15:38

Hej Kryds
Jeg tror mere det er rovfuglene der snupper de fleste unger. Jeg har aldrig set en mår højere oppe i et træ end 3 - 4 meter.
Derudover tror jeg, at de gamle råger besidder en knaldgod hukommelse. I år er der ikke en enenste rågerede i de træer, hvor jeg sidste år regulerede rågeunger.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 01-05-11 16:04

- Kære Tonganeser - det er aldrig for sent at lære nyt, så du må hellere revidere din opfattelse af mårens højdeskræk. Vi har ofte observeret mår i træer mellem otte og ti meter høje...

ps. denne oplysning er ganske gratis og yderst sandfærdig!

kryds

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 01-05-11 16:07

Tonganeser - jeg glemte lige en ting: Jeg har aldrig set måren tage rågeunger - det er æggene den røver...

kryds

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 01-05-11 17:14

En mår kan snildt bevæge sig i højder der på 20 til 30 meter, jeg har set, den har jaget egern i den højde.

SHV, nu også med bøllehat

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 17:42

Det er nok fordi mårene på Sjælland er nogle tøsedrenge.

Mvh.
Tonganeseren
Lider ikke af højdeskræk

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 01-05-11 18:25

Jeg har hørt i " Look Out ", at den bestand som kravler rundt i dit domæne Tonganeser, er Bottrup Måren. Den har været vant til, at samle vagtel og agerhønseæg fra redekasserne på Løbenholt, derfor denne manglende evne til at gå i højderne, samme mangel har redekasse ejeren vist også.

Samme påliderlige kilde undersøger nu også, den store sandsynelighed for, at Mårhunden hidrører fra samme domæne, hvor den skulle være sparket ud af en skuffet bajut, så måske stammer Mårhunden slet ikke fra Kina, men fra Bottrup.

Ved I hvad en majkat er ?

Mvh
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 19:41

Jepper. Jeg troede det var noget typisk sønderjysk - men sådan er det altså ikke.

Den 1. april er ikke den eneste dag, hvor man kan narre andre. I Danmark bruges også 1. maj som narredag. Nogle gange har det også været den 30. april.

Det skyldes, at 1. og 30. april er begyndelsen og enden på "narremåneden" april, der med sit nordiske vejr gækker enhver, som tror, at foråret er på vej. Først efter 1. maj kan man stole på det danske vejr.

1. maj bruges derfor også som narredag, og her bliver offeret kaldt majkat eller majmånedskat. En del af baggrunden for dette navn kan måske være den gamle overtro, at katte der er født i maj, ser dårligt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 01-05-11 20:16

- hej tonganeser, du har nok rigtig været på WIKIPEKIA, eller hvad det nu lige er den hedder...
Udmærket sted at slå op i hvis/når der skal imponeres...

kryds

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 21:04

Næh du! Det er såmændt ikke for at imponere. Vi kan, hver for sig, ikke vide alt - og nogle er så åbne, at vi, i stedet for at fremkomme med halvhjertede/udokumenterede indlæg - vælger at søge den viden man aktuelt mangler. Sådan fungerer det i år 2011.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-05-11 22:35

Heyyyyy - er det mon Ballehyleren der skriver læserbreve på Ekstra Bladets debatside???

"peder b.
fantasisk
hvor var vi henne uden eb´s giniale gennem gribende fortelinger om brystbumber realyti stjærner og nu har de sku også opfundet det varme vand

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-05-11 11:55

Jow helt klart bb1's skrivestil.

Mvh.
HH.

Jeg savner en stor brøstbumbe til at padte på.......

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-05-11 12:44

Ja, den er sgu' go' nok - Balledoof er ophavsmanden - har min viden fra en bekendt der kender lidt til sagen !!!
Når nu talen går på tomben Balledoof, har jeg her i formiddag fået oplyst, at han vistnok har lagt an til at starte en planteskole fra hjemmeadressen !! Ivert fald er pladsen foran hans garageanlæg fyldt op med diverse blomster i krukker og små (japanske?) træer, samt sommerblomster som udplantningsplanter i små plastic-urtepotter - alt sammen sirligt arrangeret, formodentlig af hans kone, for med den vom han har, er dét at bukke sig en umulighed. Desuden har jeg også hørt, at når han forsøger at bukke sig, falder dænderne ud, så han har da et problem !!!

Men fat mod du fedling - med lad nu ikke det skrevne her gå ud over din gode ven C T fra E....... ved H...... Han er aldeles sagesløst blevet inddraget i dine fantasier. Men den rigtige historie vil du jo ikke have - jeg har forsøgt bl.a. med et besøg hos dig, desværre var du ikke hjemme

Øjenvidnet4
SJÆLLAND

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-05-11 15:20

Hej Øjenvidnet.
Det var en god oplysning - for mig - ivertfal. Sagen er nemlig den, at vores lokale planteskole har udsolgt af isbegonier. Nu står jeg med hele parykken dybt begravet i den berømte postkasse, fordi jeg i et svagt øjeblik pralede med, at jeg sagtens kunne skaffe isbegonier til familiegravstedet.

Lod du mærke til, hvad bb1 tog for planterne..? De er sikkert hundedyre hos ham..
Og var der evt. et skilt ved vejen, der reklamerede med "venlig og høflig betjening"

Mvh.
HH.
Tørlagt for isbegonier

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 02-05-11 16:24

Heidi Ho.

Nu har jeg jo ikke selv været forbi hans bopæl, men jo, min bekendte fortalte at han så et skilt med en tekst nogenlunde som dette: Blomdster og træ selges til godde prise - løjnhalse og tyveknækte ingen adgang - ejhælder hylere - kuns for ærhlig mensker !!!!

Ja det var ordlyden på hans hjemmelavede skilt som stod ved vejen, anbragt i en meget snavset parasol-plastic-fod - skriften var næsten ikke til at tyde, men skrevet med rød maling, ligesom på hans møllesten !!!

Men du kan jo prøve at kontakte ham pr. telefon - hans nummer står jo på hans "jagthjemmeside", så det vil jeg da opfordre alle interesserede haveejere og gravstedsbesiddere til - held og lykke, I får brug for det

Øjenvidnet4
Midt ude i Storebælt

Godkendelse af svar
Fra : betterwisser

Dato : 02-05-11 16:33

Tak for svaret Pyroteknik.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-05-11 16:39

Jeg synes bare det er noget pjat, at Ballekløveren skriver anonymt. Peder B - kalder han sig nu.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-05-11 19:06

Jeg tror sku' jeg vil ringe til bb1's firma - straks i morgen , det er nok bedst at ringe i åbningstiden.
Gud ved om han tager imod betaling via Visa-Dankort - eller, om det absolut skal være i rede penge.? Jeg forlanger ihvertfald en kvittering på købet.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-05-11 22:14

Jeg tror konen kan håndtere dit Dan-kort.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 02-05-11 22:53

Hvorfor kommer jeg altid til at tænke på bb1, når jeg ser denne "ulvefilm"

http://www.youtube.com/watch_popup?v=6Q5Qa9YdeyY&vq=medium

Hvem er mest klodset.

Mvh.
HH.
Kanen kalder

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 02-05-11 23:03

Jubiii - min yndlingstegnefilm - beep, beep. Dem ser man aldrig i TV.

Jeg forstår godt, hvorfor du kommer til at tænke på Bb1.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-05-11 13:47

Et kæmpe tillykke til bb1.!!!
Da Osama er afgået ved døden, kan bb1 nu kalde ham for; En af vennerne.

Mvh.
HH.
Nu med ny tegnebog...........I sort læder.!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-11 14:17

Hvad ellers kan sorte penge ligge i ???

Ballekløveren får tusinder af nye venner hver dag.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-05-11 20:07

Sorte penge...!!? Gid det var så vel.
Jeg er desværre ikke begavet med en håndværkeruddannelse. Alt hvad jeg tjener forlanger skattefar 42% af.

Hvad med dig Tonga - er du håndværkeruddannet.?

Mvh.
HH

Jeg ville eje millioner, hvis kapsler var guld.

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 03-05-11 20:14

Hov, jeg glemte i farten.....
Jeg slår et smut forbi Hunters House i morgen formiddag.
Jeg skal ind og hente en ordentlig forsyning krudt til 308 og 243w.
-Og valget bliver.....DADA...DADAAAAAAA - REMINGTON CORELOKT.

Mvh.
HH.
Tjubang

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-05-11 20:30

Nejda, jeg er ikke håndværker, men undertiden har jeg værk i hånden. Sådan er det med mange hånværkere. Men skulle jeg vælge et hånværk, så ville jeg være tømrer. Jeg er bare skidegod til det med træ.

Remington Core Lokt er bare sagen. Og så er den prisrimelig. Spørg efter Ole - kig på hans venstre hånds pege- eller langfinger - og spørg om hvorfor den er lettere ramponeret. Jeg kan ikke huske hvilken finger det drejer sig om. Normalt sidder han med en finger i næsen.

Engang kom en kunde ind med et kraftigt luftgevær. Olemand skulle lige tjekke resttrykket, knækkede geværet, lukke det, anbragt sin finger foran mundingen - og trykkede af. Desvære for Olemand havde ejeren efterladt et hagl i løbet. Jubiiiiieee - av for helvede da.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-11 02:05

Årh for Satan da. Klokken er 02:15 og jeg har lige slukket en brand i konens drivhus 15 m2 store drivhus. Hun havde sat 3 stearinlys på en plasticbord - og havde hængt masser af lagener op for at skygge mod solen i dagtimerne. Samtidig stod der 16 kapilærkasser i drivhuset. Det hele er flydt ud over fliserne.
Det var hunden som ville ud - og den glammede som bar fanden ude på græsplænen. Da jeg kom ud slikkede flammerne 3 meter op i luften. Jeg fik fat i haveslangen - og fik slukket branden på små 10 minutter. 49 ruder var smadret - men gudskelov havde ingen ringet til Falck.
Hvor finder man billige drivhusruder i strl. 61 x 61 i Nordsjælland?????????????? Satans til redelighed. Jeg lignede en neger bagefter.

Hulk!!!!!

Mvh.
Tonganeseren

og 100 gange

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 04-05-11 07:44

- din kones fodlænker er vist lidt for lange, de bør kunne række mellem køkkenet og soveværelset.

kryds

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-05-11 21:05

Jaaaaeee - og hvad kan man lære af det.?
Tænd aldrig fyrfadslys når du har et glashus.
Spøg til side. Det var godt nok en grimmer oplevelse.

Core-Lokt er købt. 6 æsker a' 20 styk = 700,- kr.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 04-05-11 21:33

Det var dælen drolemig billigt. Hvor mange æsker af hver kaliber???

Det var ikke 49 men 63 ruder der knustes i varmen. Føj for en led papskid.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 04-05-11 21:44

UNDSKYLD..!!!!!!

3 æsker = 700,-kr på tilbud.
Derfor købte jeg 6 æsker. Prisen var 1400 kr for 6 æsker - og ikke 700,-

4 æsker til 308 og 2 æsker til 243w

mvh.
HH
Letter forvirret

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 04-05-11 22:50

hvaeeeh, er tråden blevet ændret til et "Køb og Salg" marked

I så fald har jeg et par gode gamle haglbøsser til salg !

kryds

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 05-05-11 14:21

Neeej, hvor godt.!!!

Hvad kost'ern
Hvad mærke og model.
Er bøsseren oversavet, så man kan bruge dem til et såkaldt, amerikansk hævekort.?

Mvh.
HH.
Nysgerrig som bare.....