/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Startside
Fra : laikatøs
Vist : 658 gange
50 point
Dato : 29-04-11 17:30

Min pc starter pludselig med flg.: Konfigurerer opdateringer fra Windows Update, o % - sluk ikke

Kommer tilbage til min alm. startside efter ca. 4 min. uden at man kan se % satsen kører op til 100% - hvorfor denne ændring ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-11 17:39

Prøv at køre opdatering manuel for at se om det løser problemet
Skriv windows update i søgefeltet og højre klik på windows update når det vises, klik så på Kør som administrator

Kommentar
Fra : laikatøs

Dato : 29-04-11 18:36

Hej o.v.n.

det ser ud til at havde hjulpet, men kan jeg stille den tilbage igen nu, til automatisk opdatering ?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 29-04-11 19:16

Den automatiske opdatering er sikkert stadig slået til, men se lige efter for en sikkeheds skyld, du bør jo helst altid have computeren fuldt opdateret.
Der har sikkert været en opdatering som hang fast af en eller anden grund og den manuelle opdatering fik så den opdatering på plads, godt du fik løst problemet

Godkendelse af svar
Fra : laikatøs

Dato : 29-04-11 19:54

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-11 19:57

Selv tak - og god weekend