/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Forarde mail til flere
Fra : fredag
Vist : 841 gange
200 point
Dato : 29-04-11 10:54

Hej, jeg har en mailadresse i en SBS server som jeg har forwardet til en anden mail. Men kan jeg ikke forwarde mailadressen til flere modtagere samtidig???

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 29-04-11 12:55

Hvis du nu skrev "videre sende" var der måske flere (forarmede) der svarede?

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 29-04-11 13:47

Tak for rettelsen svendgiversen, men kan du ellers hjælpe??

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-11 15:54

Når du vælger og "forwarde"/videre sende så skal du bare skrive alle de mail adresser ind som skal modtage den. Hvis du ikke vælger modtagerne fra din kontaktpersonsliste skal skal du bare skrive mail adresserne ind og imellem hver adresse skal du lave et semi-kolon og mellemrum (; )

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-04-11 16:16

Citat
så skal du bare skrive alle de mail adresser ind som skal modtage den

Og håbe på din udbyder ikke har "lukket" for masseforsendelser

Noget sådant betragtes nemlig hurtigt som SPAM...... og så skal man lige overbevise sin udbyder om at det er det ikke

Kommentar
Fra : fredag

Dato : 02-05-11 08:08

Hej, jeg er inde i et program som hedder Exchange Management Console, da dob.klik jeg på den nye mail som jeg gerne vil have videre sendt til andre. Så vælger jeg mail flow settings og delivery options, flueben i forward, vælg modtager...MEN KAN KUN VÆLGE 1 MODTAGER og det er her jeg gerne vil have flere ind. Og det hjælper ikke mere semikolon osv....

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 02-05-11 08:37

Citat
MEN KAN KUN VÆLGE 1 MODTAGER

Så må du lave en gruppe først....

Kom alle modtagerne i EEN gruppe - derefter er det blot gruppen du sender til.

Godkendelse af svar
Fra : fredag

Dato : 02-05-11 09:02

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-05-11 09:37

Citat
MEN KAN KUN VÆLGE 1 MODTAGER

Det er jo helt sort, man kan vælge så mange modtagere man vil.
http://peecee.dk/upload/view/304506
Og det har ikke nogen og gøre med at jeg sender mails via min exchange server.