/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
IMEI-nummer spæret
Fra : Mille1133
Vist : 1787 gange
50 point
Dato : 29-04-11 10:44

Min Iphone er blevet tapt/snuppet i Flensborg den 19 april så jeg fik IMEI-nummer spæret den ved fyns Politi samme dag og simkort spæret ved Telmor.
I tirsdag d27 april ringer en Tysker til mig og fortæller han har fundet min mobil
Dejligt ,jeg for den hentet runder Padborg Politi og de fjerner Spæringen
Nu er det d.29 april og den er ikke blevet låst op endnu
Jeg har ringet til politiet og de siger der kan gå op til 14 dage ??
Kan det da passe at der skal gå så lang tid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-11 10:53

Ja

Accepteret svar
Fra : simkiller

Modtaget 60 point
Dato : 29-04-11 11:10

desvære er svaret ja og der kan faktis gå op til 1 månden for spærringen er ophævet igen

Godkendelse af svar
Fra : Mille1133

Dato : 25-06-11 08:20

Tak for svaret simkiller.