/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
En let forundring.
Fra : Mosebaek
Vist : 730 gange
100 point
Dato : 29-04-11 10:29

Daw!
Er her stadig nogen,eller er alle gået til bryllup???

Jeg har observeret en lille pudsighed,eller hvad man nu skal kalde det:Mit sidste spørgsmål "Nyt synspunkt",(lukket/accepteret) optræder ikke længere på "Seneste spørgsmål" listen.
Kan dog finde den,under min profil.

Er den mon bort-censureret,på grund af landsskadelig virksomhed,eller frivolitet.
Ikke fordi,det har den store betydning.Er bare nysgerrig: Hvorfor.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-11 10:34

Det spørgsmål er jo fra den 19.04.2011 og kan da ikke være på seneste 25

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-11 10:35

Du er kommet helt om på side 6

http://www.kandu.dk/LastX.aspx?qpn=6#qpn

Og nej jeg er ikke til bryllup---- jeg kører brænde ind i brændeskuret

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 29-04-11 10:39

- jeps, side 6 fjerde sidst. Og nej, bryllupsfri fredag...

God weekend

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-04-11 10:45

Hvis du på et tidspunkt har forhøjet point, så vil det blive vist på seneste 25, men i det øjeblik du accepterer et svar, så ryger spørgsmålet tilbage på "sin plads" ... dato for den dag spørgsmålet blev stillet.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 10:45

Citat
Det spørgsmål er jo fra den 19.04.2011 og kan da ikke være på seneste 25

Næh... men jeg har da "bladret" om på de næste sider.Men måske ikke langt nok.
For som Nordsted1 skriver:
Citat
Du er kommet helt om på side 6

Som sagt har det ikke den store betydning,men det hænder jo,at een har en tillægs-kommentar,efter spørgsmålet er lukket.(Jeg ved godt,det så vises i mail-boksen).

Citat
Og nej jeg er ikke til bryllup---- jeg kører brænde ind i brændeskuret

Du har åbenbart den trådløse med på trillebøren.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-04-11 10:46

Hvem skal giftes.
Jeg har ikke endgang været til polter-aben.

God påske.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 10:51

Foreløbig,mange tak for svar.
Nu blev jeg igen klogere,på grund af Kandu-input.

Men det kan nok også kun gå een vej.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 10:59

Citat
God weekend

Det samme herfra.

Citat
God påske.

Få nu skiftet den almanak,Eyvind.Vi andre skal snart igang med julefrokosterne.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 11:08

Nå,men jeg må fravige pladsen her,for en stund.

Konen har investeret i smørrebrød,som JEG skal hente.
Det fortæres så foran tv-skærmen.Hun skal jo ha`det hele med.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-04-11 11:30

Citat
Som sagt har det ikke den store betydning,men det hænder jo,at een har en tillægs-kommentar,efter spørgsmålet er lukket.(Jeg ved godt,det så vises i mail-boksen).

Næææ det gør du ikke, spørger får aldrig selv mail sin sine spørgsmål, når de først er lukket.. en irriterende fejl ved kandu, som er blevet påpeget mange gange, men aldrig blevet rettet

Forkostpause

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 100 point
Dato : 29-04-11 11:33

Citat
Du har åbenbart den trådløse med på trillebøren

Nej det har jeg dog ikke, men da det er mig der stabler på børen og kører den til skuret, så har jeg bruge for nogle - køle af pauser -... det er fadme ikke tøsearbejde, men manden er syg, og da det ikke fjerne sig af sig selv (med mindre det bliver stjålet) så er der jo kun mig til at klare ærterne

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 29-04-11 14:21

Jeg har været til bryllup, men det blev for kedeligt så jeg lugede ukrudt foran huset i stedet. Meget bedre.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 14:46

I damer (Nordsted1 & granner01) forstår altså,at få noget fra hånden.

Jeg skal derimod slappe af,for at modstå morgendagens anstrengelser:

Skal til Trige,for at passe to små krudtugler. På 2 og 5 år.Det kræver sin mand.
Og det eneste jeg er hurtig til,nu om dage,er at blive træt.

Heldigvis har jeg konen med,til at klare det overordnede.

Mosebaek.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-04-11 17:53

Tak for svaret Nordsted1. Også for at finde mit spørgsmål + et par andre gode oplysninger.

VH.Mosebaek.