/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
YAMAHA cylinder
Fra : STF
Vist : 311 gange
74 point
Dato : 17-05-03 15:00

er det bedst at have f.eks en 40mm jerncylinder med ca. 3mm større skøllekanaler på sin yamaha 4 gears ? (den er også lavet større i motorblokkene)

eller er det bedst at have en normal 43mm alu cylinder med normale skøllekanaler ?

hvad kører hurtigst ???

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 17-05-03 16:47

Jeg vil nok tro at du kan få 43mm'eren til at gå hurtigere, da den jo altså er større, og nok også har større skyllekanaler end den der 40mm havde før den blev 3mm større....