/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS Removal Tool
Fra : niller59
Vist : 991 gange
200 point
Dato : 28-04-11 21:34

Hej
Jeg har fået et problem, MS REMOVAL TOOL, på min pc. Jeg har prøvet Trojan Remower uden held, har i et godt foreslag til hvordan jeg får den fjernet
Med venlig hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-04-11 21:59
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 28-04-11 22:01

http://www.eksperten.dk/spm/935228

Endnu bedre tror jeg. Malwarebytes ved hvad der skal til

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-11 15:46

Hvad er det du skal have fjernet?

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 29-04-11 16:06

Hej Webnoob
Som det står er det , " MS REMOVAL TOOL" , der er en virus der stopper for at du kan bruge din PC.
Hvis du betaler et beløb, vil den måske blive fjernet.

Jeg har fået prroblemet løst på følgende måde: Start op i fejlsikret tilstand, start genoprettelse på et tidspunkt der er et par dage før du fik virus. Kør diverse vires pogrammer , så håber jeg at det er OK igen. Min PC virker nu igen uden problemer.
mvh
Niller 59

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 29-04-11 16:25

Ok det har jeg helt overset. Man bliver sgu' lidt træt når man står op klokken 4 hver dag i en uge.

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 29-04-11 17:02

Hej webnoob
Lad det ikke blive en vane !
Hilsen
Niller59

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 29-04-11 17:47

Virus kan gemme sig i systemgendannelse, så slet derfor altis alle gendannelses punkter efter at have fjernet en infektion, du mister selvfølgelig muligheden for at gå længere tilbage men du siger jo at problemet er løst nu.
Husk at slå systemgendannelse til igen så igen i fremtiden kan gå nogle dage tilbage

Kommentar
Fra : niller59

Dato : 29-04-11 22:10

Hej o.vn.
Tak for tippet , selvfølgelig
mvh
Niller59

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 28-05-11 20:29

Stopper med og abonnere på det spørgsmål.