/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Har jeg mistede min fil
Fra : hotstuff_II
Vist : 604 gange
40 point
Dato : 28-04-11 14:37

Fik en word file på min mail, som jeg stykket åben til. Så åbnet word og jeg skrev løst, og trykket gem oppe i hjørnet, den skrev ikke noget om hvor jeg ville gemme den. Men tænkte den nok blev gemt et eller andet sted. Men nu kan jeg ikke finde filen igen ;( Nogle der ved om jeg kan finde den igen.?

Bruger microsoft office 2007 word.

Håber i kan hjælpe

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 28-04-11 14:40

- den brugerkonto du brugte da du gemte,kig under "Dokumenter"...

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 28-04-11 19:15

Prøv at kigge i den modtagne mail, der er stor sandsynlighed for, at du har opdateret det modtagne dokument.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-04-11 19:31

Citat
Men tænkte den nok blev gemt et eller andet sted. Men nu kan jeg ikke finde filen igen

Du lukker bare det modtagne dokument op igen - går i filer - gem som

Nu kan du så se hvor den gemmer dem henne.

Så lukker du bare det åbne dokument UDEN at gemme og går i det bibliotek den viste før.

Voila

Citat
Prøv at kigge i den modtagne mail, der er stor sandsynlighed for, at du har opdateret det modtagne dokument.

Det kan IKKE lade sig gøre

Kommentar
Fra : perchris

Dato : 28-04-11 19:43

Åben word.
Click på filer.
Nederst vises de sidste filer du har haft åbnet
Click på den.

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 29-04-11 10:37

Tror ikke det ligger i dokumenter. De filer som man modtager i mails ligger sig som stanard i en eller anden temp mappe. Så kan også kun anbefale dig at åbne filen og trykke gemsom, lig mærke til hvilken mappe du er i og så find den igen. Ellers kan du jo prøve at søge hele pc´en igennem efter filen, hvis du kan huske navnet på den. den hedder jo nok det samme som der står i mailen.