/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
66a fejl opdate
Fra : ultra2
Vist : 1322 gange
100 point
Dato : 26-04-11 18:12

ved opdatering kommer fejlen 66a net framwork ved opdatering i win 7 home den kommer ikke ned
opdateringen bliver ved med at komme
nogen der kender en løsning

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 26-04-11 19:31

Hvilken opdateringe er det du prøver og installere?

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 26-04-11 20:13

ikke nogen bestemt microsoft kommer og siger der er opdateringer
såkommer fejlen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-04-11 20:53

A. Click on Start and click on Control panel.

B. Go to Program and Features.

C. Scroll down to Microsoft.Net Framework 4 Client Profile, right click it.

D. It will give you a choice of Uninstall/Change, click it.

E. Then, it will give a choice to Repair it, pick Repair it. It will take about 4-10 minutes to repair (with my PC) your experience may vary.

F. When completed, go to your update center, and update it again.

MS´s svar

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 100 point
Dato : 27-04-11 04:54
Godkendelse af svar
Fra : ultra2

Dato : 27-04-11 21:30

Tak for svaret edison. fixit fra microsoft ORDNEDE DET

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 21:37

Citat
Hvilken opdateringe er det du prøver og installere?

Kan du ikke læse = LUK ???????????

Kommentar
Fra : leifmøller

Dato : 14-05-11 07:19

Jeg har prøvet at installere den sikkerhedsopdatering i en måned nu, uden at det vil lykkes.
Jeg har også fået "Fix'it" til at reparere fejlen, og den viser at den har repareret fejlen, men
jeg kan stadig ikke installere opdateringen.