/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tandlose reklamer
Fra : svendgiversen
Vist : 867 gange
24 point
Dato : 26-04-11 17:25

Hvornår kan vi blive fri for disse åndsvage reklamer?

Hvorfor smiler mor/far ikke ...

Engang var kandu ikke så kommersielt, hvad tjener vi ved dette tandløsø??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-04-11 17:37

Helt enig.

Generelt er reklamer og annoncer på internetfora noget Fanden har skabt

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 17:51

Ja, og dette er bare et sent påske brokke spørgsmål fordi alt er gået gatl...

Jeg gik til rensemanden onsdag før påske, der var lukket, der var også lukket lørdag,
så jeg skyndte mig i dag, lige efter at de åbnede i morges,

og indleverede 3 par bukser og mit "konfirmations!" tøj,
jeg skal til konfirmation på søndag og til rund fødselsdag lørdag,

de sagde jeg kunne få rensetøjet på tirsdag...

Hvad gør jeg?
Det er første gang jeg møder min nye kones familie, krøllet eller nøgen??

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 26-04-11 17:59

Hejsa Svend.

Citat
Hvad gør jeg?
Det er første gang jeg møder min nye kones familie, krøllet eller nøgen??

Tjaa jeg tror jeg ville foretrække krøllet
Men bortset fra det syntes jeg ærligtalt ikke det er en undskyldning at renseriet havde lukket.
Du har nok ikke modtaget den indbydelse til konfirmationen om tirsdagen med posten.
Jeg tror du har fået den for ca. 5 uger siden
Så det er ikke pga. tidsnød du ikke har fået indleveret dit tøj.

Men nu står du så der....uden eller krøllet
Den undskyldning ville jeg jo gi' meget for at kunne bruge....så kan jeg jo købe NYT.
Tøj skal jeg jo ha' på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 18:10

Ja Pia, og jeg har masser af penge til nyt tøj, det er ikke problemet,
men selv om jeg næsten kan hoppe i et par Mejer bukser,
(dem med korte ben, det kniber mere midtpå...)

så er det jo tvivlsomt jeg kan få en habit der passer både til 70 års fødselsdag og konfirmation
på så kort tid???

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-11 18:20

Ahhh svendgiversen du skal da ikke brokke dig over tandløse reklamer. Du har da brugt hele påsken .... og helt gratis på at reklamere for malerier, her på kandu.

Moralsk/dobbelt moralsk

Hvad tjente du ved dine billedløse reklamer?

Selvfølgelig sørger man for at have sit tøj parat i god tid, men det har du så ikke. Du kan jo selv presse det, hvis det kun er "krøllerne" det drejer sig om, eller du kan købe nyt.

piaskov

Citat
Den undskyldning ville jeg jo gi' meget for at kunne bruge....så kan jeg jo købe NYT.
Tøj skal jeg jo ha' på.

Desuden har jeg fjernet reklamer fra kandu. Det er kun reklamerne fra brugerne, der ikke kan fjernes

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-11 18:30

Citat
så er det jo tvivlsomt jeg kan få en habit der passer både til 70 års fødselsdag og konfirmation
på så kort tid???

Du gør det da også mere besværligt end det er.

Hvis du nu ikke savler ned af jakken eller tisser i bukserne, kan du så ikke bruge den samme habit ?

PS

Hvorfor spørger du ikke din kone ? Hun kan da fortælle dig, hvordan hun helst vil se dig til de fester.

Hun er vel også vidende om det tøj du har .... krøllet eller ej.

Nå ja nå ja .... det klarer du selv uden hjælp

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 26-04-11 18:31

Ham gutten med tænderne, skal da bare bestille... bor et sted

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 18:37

Fantastisk så god hjælp jer får her fra søde kandu piger...

Trods min hoch tyske accent solgte jeg ikke et eneste billede her i påsken,
mens min kone, der hverken kan tysk eller har været på sælger kurser, solgte hele to.

Nu kan hun måske finianciere vores påske rejse til non pollem Europa...

Mens jeg skal investere i nyt tøj?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 18:52

Nu har jeg kendt dig nogle år her på kandu, ans,
altid reel og regelret, og igen er du tæt på...

>Hvorfor spørger du ikke din kone ?
>Hun kan da fortælle dig, hvordan hun helst vil se dig til de fester.

Min første kone fik meget hurtigt 51 % af aktierne, skal det også straks gælde min nye kone??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-04-11 19:01

Fra en allergiker til en anden

http://www.polleninfo.org/

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 19:07

Das hätte ich auch sagen können...

Os der kan alle sprog,

men ikke meget med pinlige påklædning at gøre...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-04-11 19:11

Citat
men ikke meget med pinlige påklædning at gøre...

Nææ, men det er hvad du skal regne med, når du sætter dit spørgsmål i kategorien - smalltalk

Men ellers selv tak

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 24 point
Dato : 26-04-11 19:12

Citat
Min første kone fik meget hurtigt 51 % af aktierne, skal det også straks gælde min nye kone??

Nej det skal det ikke. Denne gang bestemmer du selv det tøj, som du vil have på.
Du er da voksen ???? Og du har startet et nyt liv. Bliv dig selv

Hvis du skal købe nyt tøj, så køb noget du selv vil blive glad for. Tøj som du også kan bruge til andet end lige konfirmation/70 års fødselsdag.

Vi kan alle give dig råd til, hvad vi synes du skal have på, men det hjælper jo ikke, vi kender dig ikke. Nu må du blive din egen.

Tag alene ud for at købe det tøj. Se dig selv i spejlet. Passer det her mig. Lad være med at tænke på, hvad andre vil mene. Hvis der så vil være kritiske kommentarer, så siger du bare ... det er sådan jeg vil se ud/være.

God fest.

Godkendelse af svar
Fra : svendgiversen

Dato : 26-04-11 19:18

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 26-04-11 19:38

Jeg håber, du får det tøj på, som du vil føle dig godt tilpas i.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 26-04-11 22:17

Dén reklame-model findes i naturel - ingen grafiker eller nowet. Jeg knækkede min ene fortand i sidste uge....

Forøvrigt den mest ringe reklame i nyere tid!