/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
live mail
Fra : trimare46
Vist : 2085 gange
300 point
Dato : 26-04-11 09:32

jeg kan kun en gang imellem modtage mail på min windows live mail. der kommer en fejlmeddelelse om at der ikke kan modtages og at der er en serverfejl.
er det min pc det er galt med eller ligger fejlen et andet sted?

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Hotmail (skipper3).

Serverfejl: 0x80048848
Server: 'http://mail.services.live.com/DeltaSync_v2.0.0/Sync.aspx'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x80048848

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-04-11 10:07

Prøv at åbne din WLM (Windows Live Mail) og derefter gå til Funktioner > Konti. Vælg din konto og tryk på egenskaber. Gå til server fanen, der kan du tjekke "Min server kræver godkendelse", hak af i afkrydsningsfeltet nederst og tryk OK.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 300 point
Dato : 26-04-11 14:52

Og jeg har selv livemail og det sker tit at den melder serverfejl. Microsoft har haft lidt problemer med deres mailserver.

Det bliver som regel rette i løbet af nogle timer. I dag virker det fint.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 22:19

JEG GAR OVETAGET DIN KONTO

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 16-07-11 07:34

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 16-07-11 23:48

Selv tak du.