/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MULITI PC alarm
Fra : lham
Vist : 1115 gange
100 point
Dato : 25-04-11 06:51

Win xp
Søges et lille gratis program hvor man kan instille mindst 5 forskellige alarmtidspunkter med tilhørende tekst . Bedst hvis alarmen kun vises på skærm når den er aktiv.
MEGET VIGTIGT der skal være lyd på alarmen og den må ikke stoppe( automatstoppe) før jeg giver besked ( afstilling)
Kender godt Post it ,men der stopper alarmen automatisk efter et stykke tid på samme måde som de fleste "køkkentimere", så det er faktisk et PostIt lignende program jeg søger blot med alarm der ang lyd skal manuelt slukkes.

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 25-04-11 08:00

Der må være noget indlagt i XP

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 25-04-11 08:08
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-11 09:09

Free Alarm Clock is a handy tool with which you can set up multiple alarms for all sorts of tasks
http://free-alarm-clock.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-04-11 10:41

Klaudi
dit link har noget af det rigtige -lyden fortsætter mindst ½ time , jeg kan ikke finde ud af at instille til forskellige datoer og år, kun "i dag tider" og så option gentagelse de for forskellige ugedage ,og det er ikke nok.

Jeg har feks brug for at kunne sætte en alrm til 24-12-2011 kl 15 for at huske at komme i kirke

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-11 10:56

Ja det er jo så en mangel i programmet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-11 11:30

Citat
Jeg har feks brug for at kunne sætte en alrm til 24-12-2011 kl 15 for at huske at komme i kirke

Det klarer din mobilos og den er der nok større chancer for du hører end en komputer....

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-04-11 12:22

Citat
Det klarer din mobilos og den er der nok større chancer for du hører end en komputer....

REFI
det var på pc-en jeg skulle bruge det

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-11 12:33

Dette kan en masse, daglig og avanceret, 8 stk
http://www.aivsoft.com/downloads/aivreminder/ar.html

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 25-04-11 12:37

Måske dette var noget : http://clocx.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-04-11 12:43

Udskift dit systemur med denne - den klarer også problemet

http://www.drive-software.com/atomicalarmclock.html

Kommentar
Fra : lham

Dato : 25-04-11 19:04

REFI

Udskift dit systemur med denne - den klarer også problemet

http://www.drive-software.com/atomicalarmclock.html

Citat

er installeret og ser faktisk ud til at opfylde de fleste af mine krav , bortset fra DET IKKE ER GRATIS 60 dage så skal kortet drænes for § 30 .
Selvfølgelig kan jeg bare afinstallere og så få en ny 60 dages periode men så kommer jeg jo forsent i kirke juleaftensdag !!! Er den smart måde at få den gratis på LIFETIME ?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-04-11 19:23

Citat
Selvfølgelig kan jeg bare afinstallere og så få en ny 60 dages periode men

Næ næ, den går ikke, det husker det har været installeret!

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-11 20:06

Du kan heller ikke få en GRATIS Mercedes

Gode ting KOSTER - er det vigtigt nok for dig at blive alarmeret til jul kan du nok ofre den smule - det holder jo for livstid

I øvrigt har det 2 GANGE været GRATIS på giveaway - så det kommer måske igen

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 26-04-11 06:08

Tak for svaret refi.
holder øje med giveaway