/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
udstødning
Fra : sakura01
Vist : 669 gange
135 point
Dato : 25-04-11 06:38

hej
ville høre om hvilken udstødning man får mest ud af,når man som jeg kører med dr racing evolution 70ccm 47 mm.
Pt kører jeg med et 45 kmt uden begrænsinger købt ved scootterland,ved godt der er mange af de opsigtsvækkende udstødninger.Så dem springer vi over har set på et genilla go men ved ikke om det er det samme som 45 kmt udstødningen alså efekten.
håber der er nogen med god erfaring.
vh sakura

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 13:05

hvad er det fulde navn på din scooter ?

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 15:32

pgo big max 45 kmt

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 15:38

skal det være en lovlig eller hvad ?

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 15:48

nej ikke nødvendigvis bare ikke de der knækrør som politiet ser med det samme

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 15:50
Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 25-04-11 15:56

en gg skulle efter sigendene være den "kraftigste" ikke knæk uds. dukan få.

den svare til en 45 uds. hvis man ikke fjerner begrænsningen, men med fjerner begrænsning er den rigtig fin.

//dyhr2

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 15:57

tak for linket, men er det ikke også samme efekt som det lovlige eller er det bygget på en anden måde. Har ikke ikke så meget forstand på sånt noget

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 16:07

det er hvis fin, men hvad er det præsi du vil have så ?

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 16:09

den gg udstødning sidder den begrænsning i forrørret og er den nem og pille ud.
den lyder ellers fin hvis den har samme efekt som 45 usd, med begrænsning og vildere uden.
Er det noget man mærker hvis man tager den begrænsning og hvad med støjen er den det samme
vh sakura

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 16:10

er ikke sikker men jeg vil sige der skal en ny udstødning på den

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 16:17

Til Rantheboy.
Bare det bedst uden det virker for opsigtvækkende.
Nu kan jeg se at prisen er den samme for gg usd. Og silent pro usd.
så er bare ? hvad der er bedst og købe nu tænker jeg efekt og kvalitet.

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 16:25

det er bare iorden :D skriv enlig nå du finde ud af det, har selv en PGO hot 50 som lige er købt og heller ikke fordi jeg har meget forstand på det, men det vil jeg godt :D :D :D skriv enlig

Kommentar
Fra : sakura01

Dato : 25-04-11 16:38

ok skal nok lige skrive når jeg har fundet det ultimative uds.
vh sakura

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 22:02

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 17-07-11 00:43

JEG HAR RIGTIG GOD ERFARING, HVIS DU KAN FINDE DEN. EN POLLINI STAR TRAFFIK. DER SKAL FJERNES EN BEGRÆNDSNING I FORRØRET OG EN I AFGANGEN, NEMT NOK 2 SMÅ SVEJSERKLATER
DEN LARMER IKKE OG LIGNER NOGENLUNDE DEN ORGINALE, FINDER DU DEN, MÅ DU GERNE LADE MIG VIDE HVOR. FOR DEN SPARKER RØV. VH C.C

Kommentar
Fra : cclaus63

Dato : 17-07-11 01:38

HVIS DU TAGER DIN SLAGLÆNGDE * boring de 47mm *3.14 så finder du ud af de flest "70 ccm"
ender som på en pgo med en slaglængde på mener det er (39.4) så ender vi på 58,88ccm, men glem nu ikke det er ca 20% mere ccm. du skal op i en slaglængde på 46-47 og en boring på 47.6 for at få de berømte 70 ccm. VH C.C PS. kan mange GULDKORN med scooter. Jeg er ikke helt sikker, men mener
at suzuki kører med en slaglængde som de gammle puck på 43mm og med en cylinder på 50mm
så når man 67.51 ccm. så er der næsten 40% mere ccm, så nærmer vi os de 70 ccm de skriver om