/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Højere lyd på pc
Fra : ivanovic1
Vist : 3715 gange
100 point
Dato : 24-04-11 22:29

Hej Alle,

Jeg skruer helt op på anlægget samt min pc, men lyden er stadig lav findes er et program man kan installere så jeg kan få det itl at spille højere.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 24-04-11 22:44

Nej.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 24-04-11 23:40

Har du sikret dig at windows også er skruet helt op?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 25-04-11 07:28

Hvis du bruger windows skal du højreklikke på det lillehøjtalersymbol, som de fleste har placeret nede i højre hjørne. så kommer insillingerne frem.
Forudsætter at du har forbundet rigtigt.

Accepteret svar
Fra : Rantheboy

Modtaget 100 point
Dato : 25-04-11 15:44

et ok program men er ikke helt sikker på om det hjælper men prøv. her kan du downloade det

http://drivers.softpedia.com/get/SOUND-CARD/REALTEK/Realtek-High-Definition-Audio-134.shtml

ellers hedder det

realtek HD audio konfiguration

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 25-04-11 22:42

Citat
Jeg skruer helt op på anlægget samt min pc, men lyden er stadig lav

ja,.. så er der noget galt,..

du har stillet spørgsmålet før,.. men der 'gad' du heller ikke svare på de forslag du fik,
men annullerede i stedet spørgsmålet :
http://www.kandu.dk/Spg137661.aspx

du er nød til at fortælle mere om din PC og 'anlæg',.. OS, (XP / Vista / 7 / Mac / Linux mm.)
og hvordan det er tilsluttet, (PC - Anlæg)
ellers er der ingen der kan hjælpe dig,.. der er ingen der kan gætte hvad dit 'udstyr' består af,
og slet ikke hvordan det er koblet sammen,

på min reciver,.. fx,.. er der 6 forskellige indgange, og det er absolut ikke ligegyldig hvilken man bruger,
anden mulighed er at der mangler driver / driver-opdatering til dit bundkort, eller lydkort,

har du kikket på indstillingerne i Kontrolpanel / Lyd og Lydenheder,.. ?

hvis du lader lyden gå gennem Audiocity, kan du direkte se / aflæse lydstyrken,
http://audacity.sourceforge.net/download/

anden mulighed er at teste lyd-udgangen i din PC med høretlf...
dem kan du også bruge til at kontrollere om anælget er ok

Kommentar
Fra : snaptil

Dato : 26-04-11 09:28

hejsa

Jeg ved fra erfaring at programmer som Skype, PC Spil, Videoplayers, som du egentlig ikke sidder og bruge lige nu, kan være skruet ned for, og dermed give dig en lavere lydstyrke i det program du bruger lige nu.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 23:04

HUSK AT LUKKE_ dit spørgmål.............

Citat
Har du sikret dig at windows også er skruet helt op?

Og hvem tænker LIGE på den genstand

Godkendelse af svar
Fra : ivanovic1

Dato : 04-05-11 20:24

Tak for svaret Rantheboy.