/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Langeland
Fra : Thomas.Haugaard
Vist : 955 gange
300 point
Dato : 24-04-11 17:07

Skal tilbringe et par dage på Langeland. Leder efter et godt frokost spisested samt et gode råd til hvad man bør se meget gerne gode råd til gåture i naturen.

Svendborg og Tåsinge behøver jeg ikke forslag til.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-04-11 17:34
Accepteret svar
Fra : pfan

Modtaget 300 point
Dato : 24-04-11 22:43

Ristinge !
Mange gåture . Lokalsamfund ..... At anbefale !

Kommentar
Fra : pims

Dato : 24-04-11 23:17

Kædebycaffeen er absolut et besøg værd, rigtig god og rigelig mad.
Og så synes jeg at Langelandfortet bør ses.

God tur, Pims:)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 25-04-11 11:04

En af de letteste Golf baner findes på Sydlangeland, hvis du vil ned i handicap?

Og Humbles grav bør du se, og så må du smage den fine lokale ost...

Nordpå er der jo Tranekær, men tag helt op på nordspidsen og se udsigten til storebæltsbroen.

Og så har jeg fået mit livs største og bedste rødspætte på kroen i Spodsbjerg...

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 25-04-11 18:33

Glemte da lige denne, som også er værd at prøve:

http://tulleboellekro.dk

Godkendelse af svar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 25-04-11 21:57

Tak for svaret pfan. Der var mange gode forslag