/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
garmin gps
Fra : kivi
Vist : 675 gange
100 point
Dato : 24-04-11 08:16

min gamle garmin nuvi 310 er desværre stået af så jeg skal invistere i en ny som også skal være en garmin , jeg har siddet og kigget på nettet hvad og hvordan men det jeg søger er en med samme kvalifikationer så hvad for en håber der er en som ved noget om garmin

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 24-04-11 08:22

Du kunne prøve at kikke her : http://www.garmin.com/dk/

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 24-04-11 09:19
Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 24-04-11 09:54

Alt efter hvad dit behov er så sættes prisen efter det. Har selv 2 stk. Garmin en NÜWI 200 og en NUWI 250. Begge dækker mit behov med kort til Norden dog har jeg købt livlang opdatering til den "store" for vi var i Spanien sidste år og kørte derned, så for 695 kr købte jeg en opdatering til Europa og der kommer fra tid til anden nye opdateringer som er betalt for. Men da der ikke er så megen hukommelse i de små Garmin skal man købe et hukommelses kort og smække i den, et "GB kort er hvad de kan håndtere og så er der rigeligt med plads.
Men det kommer som sagt an på hvad dit behov er. Jeg ønsker ikke alle de ekstrs features der er med i de større.
Kig evt. i tilbud fra supermarkeder, Bilka, AZ m.m. de er ret tit på tilbud.

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 27-04-11 07:54

Tak for svaret Stouenberg.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-04-11 09:59

- så lidt kivi...