/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Isterningsmaskine
Fra : pitepite
Vist : 3765 gange
75 point
Dato : 23-04-11 19:48

Hej.

Er der nogen der har erfaring med en isterningsmaskine til ca. 2000 kr.

Jeg har fundet 4 forskellige fra 1200 kr til 2000 kr, men duer de til noget.

Glæder mig til kolde drinks.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 24-04-11 07:55

Skriv lige et link på dem.

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 24-04-11 08:26
Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-04-11 14:30

Jeg kan anbefale Caso Ice Master. Min søn købte sådan én - han bruger den dog ikke så meget, som han havde troet, han ville komme til. Og den fylder jo godt på køkkenbordet.
De andre kender jeg ikke.

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 24-04-11 15:25
Kommentar
Fra : dyhr2

Dato : 24-04-11 15:30

syntes den øverste lyder mest fornuftig, men det erjo også den dyreste

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 24-04-11 17:03

Det kunne være dejlig hvis der kom flere råd fra nogen med erfarring med en af dem.

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 37 point
Dato : 24-04-11 17:25

Hvad vil du gerne vide?
Caso Ice Master er rigtig god, men du må spørge mere konkret, hvis du vil vide mere end det? Den er jo ikke så avanceret, men laver fine isterninger.

Generelt, når det gælder isterningsmaskiner, skal du huske:
Du skal huske at rengøre maskinen - også indeni en gang imellem - p.gr.a bakteriedannelse (det er lidt besværligt, men til at overskue.
Overvej om det bare er en sjov idé eller om du virkelig har det store behov - isterningsposer i fryseren kan ofte klare behovet.
Du skal kun bruge vand i maskinen - ikke andre væsker
Husk at maskinen fylder en del. Har du en god plads til maskinen, ellers kommer den måske til at fylde på dit køkkenbord, og den tager altså plads.
Overvej at købe en brugt - der er en del, der fortryder køb af disse specielle husholdningsapparater, så du kan sikkert gøre et godt kup på qxl eller dba. Søg både på "isterningmaskine" og "isterningsmaskine"

Personligt er jeg rigtig glad for min ismaskine - men dét er jo en helt anden sag

Kommentar
Fra : pitepite

Dato : 24-04-11 19:02

Hej.

Det var erfaring som du har med din jeg ledte efter.

Det kunne jo være at dem under et par tusinde kr. er noget brallerværk.

Jeg tror nu nok, at det bliver denne her som man kan sætte et glas under og få fyldt op.

http://hjem.dk/bolig/koekken/koekkenmaskiner/ismaskine/indream-ice-isterningmaskine.aspx

Godkendelse af svar
Fra : pitepite

Dato : 24-04-11 19:03

Tak for svaret pifo.

Den gav mig lidt mere balast.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 24-04-11 19:11

Velbekomme.
Jeg kender ikke den, du har valgt, men den er sikkert også god
held og lykke med den.