/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Meps supervibrax, hvor ?
Fra : srhansen
Vist : 685 gange
50 point
Dato : 17-05-03 11:51

Hej lystfiskere

Jeg efterlyser et sted, hvor man kan købe "Super vibrax" spinnere med sort blad og rød krop i størrelse 3. Jeg mener bestemt det er Meps der laver dem men er ikke 100% sikker.
På den ene spinder står der : Blue fox supervibrax størrelse 3 og den er lavet i findland.
Det er den spinder med den farvesætning jeg efterlyser.

Håber nogle kan hjælpe

mvh srhansen

Kommentar
Fra : 86133842

Dato : 20-05-03 18:31

Hej

Den spinder du efterlyser laves IKKE af Mepps, men af Vibrax / Blue fox derfor står det på spinderen. De kan købes i de fleste lystfiskeforretninger over hele landet.

mvh bed

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 21-05-03 20:31

Hej bed

Det er muligt den ikke laves af mepps, deri har du sikkert ret. Jeg har dog ikke kunnet finde spinderen i den ønskede farve i nogle af de butikker jeg har besøgt.

mvh srhansen

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 22-07-03 20:40

srhansen -> Yes, sidder med udsalgs katalog fra Hunters House : Ron Thomson efterligning af Vibrax, de kalder den Viblex !!! Originalt ikke

8 stk. 99- ; ...også rød med rødt/sort blad.

2 Butikker på H.C. Ørsteds vej : 7b og 52a. 1879 Frederiksberg C. mail@huntershouse.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-07-03 22:24

Hej molokyle

Er der ikke noget med de har en internetside også ?
Jeg prøver lige at kigge ellers kan de vel maile mig et katalog

Forløbigt tak
srhansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-07-03 21:40

Hej igen
Jeg har nu været inde og kigge på de 8 spinnere for en hund. Den efterlyste spinner var ikke iblandt, så den er åbenbart umulig at få mere. Der var dog nogle spinnere der lignede godt nok hos Hunters House , så dem køber jeg

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : srhansen

Dato : 26-07-03 21:41

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-03 21:48

Knæk og Bræk.

Jeg tog en lille stegetorsk 41 cm fra Lynetten i Onsdags. Jensen Tobis Sølv 20g.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 26-07-03 22:09

Super torsk er ved at blive en sjældenhed der hvor jeg fisker
Jeg har dog fanget 2 put&take ørreder, da jeg var ude at prøve min nye fluestang

mvh srhansen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-07-03 23:17

Forøvrigt, du kan da bare male et par 'gamle' Vibrax om i de farver du ønsker. Model maling fås i de fleste større legetøj/hobby forretninger. Der er et kæmpe udvalg af farver.

Tillykke med 'akvarie' fiskene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 27-07-03 10:00

'akvarie' fiskene Den var god !

Jeg har i mange år væreret en habil tørfluefisker, men jeg har aldrig rigtigt fanget noget på vådflue. Så jeg tænkte nu sku' det være og så tog jeg i P&T med min nye stang

Jeps, male dem eller bytte bladene

mvh srhansen