/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
overførlse af video
Fra : BonneTrut
Vist : 838 gange
200 point
Dato : 23-04-11 11:21

Jeg har købt kabel til overførelse af video til pc, det virker også,men er kun i sort/hvid ?
Kablet er et CMP- usbvg5 usb2,0 Audio/video grabber fra konig. Hvad program kan jeg bruge
så jeg kan se det i farver??
M.V.H. bonnetrut

Kommentar
Fra : Thyregod8

Dato : 23-04-11 16:11

Jeg tror du skal gå ind og ændre opsætningen på optageren

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 23:49

Citat
CMP- usbvg5 usb2,0 Audio/video

Øhhhhhhhhhhhhhhhh? LINK?

Har selv lige været på JAGT efter et?????
der burde kunne det samme.
Og fik at vide, at de ikke kunne bruges siden)/ eller i gamle dage IKKE virkede ordentligt
TROR, du skal gennem din PC`s skærmkort (dobbelt-stik) og derfra over på dit tv
JEG fik at vide, at de `såkaldte gamle stik`ikke kunne købes mere = DIT
Men mit problem var bare, at jeg IKKE har HDMI indgang på mit tv,
og alt ANDET åbentbart ikke virker.............MEN
det er LØGN, TROR DIT problem er == du har SAT det afspilningen til US standart NFTS/ ????
og IKKE til EU = PAL
enten på dit tv eller på din pc.
Beklager hvis der mangler noget, et par forkerte tryk og jeg redigere online

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 27-04-11 23:54

Citat
video til pc,

Der findes et par stykker der burde klare dit problem
Men prøv lige med at rette på dine STANDARTER for optagelse .
Som skrevet var mit problem ?? til TV og det var væk
efter at have rettet på/ PAL >< NFTS

Annuller spørgsmålet
Fra : BonneTrut

Dato : 08-05-11 11:33

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål