/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mangler driver
Fra : BonneTrut
Vist : 687 gange
200 point
Dato : 20-04-11 12:36

Hej !
Jeg sidder her med mit samsung video camcorder ,men jeg kan ikki downlade på grund af at der ikke er installeret den driver der skal bruges, er der måske nogen der har en god ide til hvoe den kan findes ??
M.v:h. bonnetrut

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 210 point
Dato : 20-04-11 12:51
Kommentar
Fra : F.Kyllesbech

Dato : 20-04-11 13:53

Hej..

Du kan hente dette program her: http://slimdrivers.en.softonic.com/
Programmet finder alle manglende driver og du kan opdaterer disse ganske grastis, da det er gratis at registerer sig.
Læs mere på PC World om programmet: Se under 10 gratis værktøjer.

Få nemt og gratis de nyeste drivere på din pc
Nye drivere sikrer, at din computer arbejder som en velsmurt maskine. Med det gratis program SlimDrivers kan du nemt tjekke, om din driversoftware er opdateret.
Læs mere her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-04-11 16:57

Citat
Nye drivere sikrer, at din computer arbejder som en velsmurt maskine

Det var dæleme noget at en påstand

Du kan risikere din maskine bliver UBRUGELIG

I dette tilfælde er det da muligt den kan finde en driver, og da det alligevel ikke virker, er det da et forsøg værd

Dog vil et sådant program sikkert finde 50 andre den foreslår dig at hente - lad være hent KUN en til camcorderen...

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 20-04-11 20:03

på søg på google, så plejer der at komme noget :)

Godkendelse af svar
Fra : BonneTrut

Dato : 21-04-11 10:38

Tak for svaret Stouenberg. det var lige hvad jeg kunne bruge.
M.V.H. bonnetrut

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 21-04-11 10:43

- velbekommen Bonne og god Påske...