/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
langsom explore
Fra : johs
Vist : 706 gange
50 point
Dato : 17-11-01 01:44

min explore er ca. 5 min om at starte op.
forbindelserne er tjekket af tele dk.
er der nogen som kan hjælpe

Accepteret svar
Fra : briani

Modtaget 60 point
Dato : 17-11-01 01:56

Hej Johs
prøv at gå ind og opdatere din internet explorer
klik på start-windows update-når du så kommer ind på siden-klikker du på opdateringer,så foreslår den dig de ting du kan opdatere i din windows
der er jo lige kommet den nye internet explorer 6,som du måske vil hente.
eller prøv at instalerer din explorer igen-du kan gå om i stifinder under mappen programmer der ligger din explorer og en setup fil til den,bare klik på den så får du 3 mugligheder slet-reparere-eller instalerer den igen.
så vil jeg tro du får den til at køre igen
MVH Brian
OBS-du skal ikke være bange for at bruge windows update da den ikke vidersender besked til microsoft