/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
"Magix" køb via net?
Fra : Nul7
Vist : 688 gange
50 point
Dato : 18-04-11 17:42

Hej, jeg har fået et godt tilbud via mail. "Magix photo slide schow program" lige det jeg mangler.

Tror I, at jeg kan få dette på Dansk, mailen er på dansk?. Prisen er dansk.
Det fremgår umidebart ikke af oplysningerne, hvilken sprog man kan vælge.

Er der nogen der har nogle erfaringer på dette?
NB: i Pc. forretninger har de ofte ældre udgaver af lignende produkter, og kan selvfølgelig ikke skaffe andre.

Accepteret svar
Fra : IBM760

Modtaget 60 point
Dato : 18-04-11 17:46

Det tvivler jeg på - det er meget anmindeligt, at sådanne produkter kun laves til de store sprogområder. - Så jeg tro, at den er engelsk!

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 18-04-11 18:14

Har du prøvet andre gratisprogrammer - Søg f.eks. på Infraview

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 18-04-11 18:56

prøv photostory det er fra microsoft og er udmærket som start

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-04-11 19:57

Det er ikke et spørgsmål om hvilken program jeg skal vælge, jeg spørger forde jeg ingen erfaring har med at købe en vare som jeg ikke kan tale med en espedient om.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 18-04-11 20:07

Så er et godt råd at prøve det der er gratis først - hvis du har brug for mere så er det en ny situation.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-11 20:29

Er du sikker på at det ikke er en fup mail? Magix har ikke noget i foto software som hedder det du skriver. der er MAGIX Slideshow Maker og den er gratis og på engelsk, ingen af Magix foto programmer er på dansk:
http://download.cnet.com/Magix-Slideshow-Maker/3000-13455_4-10907281.html?tag=mncol;5

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 18-04-11 21:52

o.v.n. Den hedder helt nøjagtig "Magix PhotoStory on cd & dvd 10 de luxe hd" Jeg har tillid til firmaet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-04-11 23:08

Magix er et ok og hæderligt tysk firma, jeg bruger selv et af deres programmer (på engelsk), men så er din overskrift forkert du skriver et andet navn, programmet kan vist ikke mere end mange andre foto programmer, så du må selv vælge om du vil bruge 549 kr. på MAGIX PhotoStory on CD & DVD 10 Deluxe HD, jeg tror ikke at du får programmet på dansk, men det er sandsynligvis meget let at gå til som deres andre programmer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-04-11 08:29

Det ser ud som om der kun er Engelsk (US) og Tysk og Tyrkisk.
http://www.magix.com/?L=36&C=56&id=6274
Men du kan jo hente og afprøve programmerne.
Husk at ved køb i US kan der komme told osv.
Dog ikke ved downloadkøb.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 19-04-11 09:19

Tak for alle jeres hjælpsomme kommentarer, jeg skal præve at finde en vinder.
o.v.n. Det er netop dette program jeg har ventet på win 7 64 bit. Jeg har andre gode produkter til foto der dækker andre behov.
Nu håber jeg at de sender på engelsk, der er jo ingen valgmuligheder.

Godkendelse af svar
Fra : Nul7

Dato : 23-04-11 17:03

Tak for svaret IBM760.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 23-04-11 17:21

Selv tak!