/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Åben lynlås med vilje
Fra : anettechristensen
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 16-05-03 22:44

Jeg har en mærkelig lyst, som jeg næsten er lidt flov over.
Jeg kan godt lide at gå rundt offentlige steder med åben lynlås i bukserne.
Jeg tager fx. et par cowboybukser eller fløjlsbukser på og går i butikker eller indkøbscenter med lynlåsen stående helt eller delvist åben.
Det tænder mig, at jeg kan se, at folk lader blikket glide ned af mig og bemærker den åbne lynlås - næsten alle dog uden at sige noget.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 16-05-03 23:22

Og spørgsmålet er????

Ram

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-05-03 23:41

Nu må I undskylde mig min umiddelbare fremfærd -

måske de kigger ned af dig og tænker " Nåh, der er nok åbent i Tiv`li" så ikke for at tage pippet fra dig men tror altså ikke der er noget "tændbart" i de blikke.

Men jeg er osse af den holdning : if it´s making U happy - keep doing it!!!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-05-03 23:47

hvad skulle de sige, hey du har medicinskabet til at stå åben..

nej folk siger heller ikke noget, f.eks hvis du er inde og købe et par bukser og ekspedienten har en bussemand der sidder rigtig godt, ingen fortæller den stakkels person den er der, og hvorfor, det er ganske enkelt, der kan ske følgende..

vedkommende tager en pegefinger op i næsen, tager bussemanden ud, trille lidt og skyder den væk, og fortsætter mad at lægge dine bukser sammen.....hmmm hvem ønsker det..

eller vedkommende rent faktisk har et lommetørkæde, vender sig om og pudse næse....ok meget mere høfligt..

eller den totalt uanstændige, vedkommende piller busseren ud og tørre den af i dine nye bukser...

pointen er at folk ikke siger noget, pga. at de ikke kan overskue konsekvensen af det...

Hvis nu en påpeger over for dig at din lynlås står åben, og du så højt konstatere"det ved jeg sgu da godt", hvad skulle vedkommende så gøre ved sig selv...

hvis du virkelig gerne vil have at folk regere, så prøv at købe en gammel paryk, og sæt den i bukserne så hårene stikker ud, det vil være totalt spas...

held og lykke med din lille fetisch

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 16-05-03 23:50

*LOL* - den med parykken Melander - den er jeg på næste gang jeg skal i Storcentret *GG
Kan bare se det for mig -

Karina

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-05-03 00:40

karina>>jeg tror ikke du skal regne med, at der kommer nogen og siger"hey dame din dusk stikker udenfor" hvis jeg så en der kom gående sådan, ville jeg helt sikker falde totalt om af grin....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-05-03 00:44

øv øv -

ja så lidt tilbagelænet gang, svagt fremskudt underliv og et lille bøj i knæhaserne *GGGG med parykken frodigt strittende ud ----

Så hvis nogen bor i nærheden af Næstved sørger jeg for underholdningen - *GGG

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-05-03 00:49

hej anettechristensen, som angiveligt går i 9.ende klasse...rart at høre fra dig igen.

http://www.kandu.dk/dk/spg/13553

Har du ikke andet at lave end at tage pis på ærlige mennesker, der bruger lang tid på at besvare dine spørgsmål?

muvh Christina, der undrer sig såre....

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-05-03 00:53

muvh ? betyder det Utrolig venlig hilsen *GGG

Ja nu du siger det Christina er emnet Sexualitet på kandu ofte nyoprettede profiler med de utroligste spørgsmål, der ofte er svære at atge alvorlige - ......

Karina der synger i vilden sky - så sæt bare pris på I ikke er her .... *G

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-05-03 00:57

muvh.. med uvenlig hilsen!!!!

øh.. karina...hvorfor synger du i vilden sky????

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-05-03 01:02

Ja ser du - det skal jeg ikke lige kunne svare dig på hvorfor jeg gør - det kunne tænkes *gisp* at jeg bare er i godt humør ( for jeg er færdig med en GIGAhjemmeside der nær har kostet mig liv og levned ) så sådan set i det lys er det sådan en befriende glæde når noget man er blevet træt af endelig kan lægges til side - og man er færdig og tilfreds.

Karina

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-05-03 01:06

er denne anette også dig? http://www.kandu.dk/dk/news/223942/groupid/10201
Hvis du virkelig har et problem, forstår jeg ikke at du ikke reagerer på alle de indlæg, der har været til dine spørgsmål.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-05-03 01:07

til den glade karina! trist der er så langt...ville da gerne ha sunget en lille sang med dig over et glas vin!

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-05-03 01:09

iøvrigt...melander

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 17-05-03 01:19

Ja, det kunne da have været hyggeligt - jeg synger Carly Simon "You`re so vain"
og et par glas vin ville hjælpe på det - helt klart !!!!!!

karina

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 17-05-03 02:51

Tak Christina

Kandu burde s.. snart gøre noget med alle de brugere der snyder, tager pis på folk og / eller ikke gider at svare efter at man har brugt tid på at svare og hjælpe

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-05-03 17:35

ja og så put masse at wet gel i parykken, så "måtten bliver rigtig harm at se på"

Kommentar
Fra : knud200

Dato : 17-05-03 22:26

det er faktisk ok synes jeg. mig og mine pigevenner gør det samme

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-05-03 22:30

Ja ja. Død fugl falder jo ikke ud af reden.

Men hvad er spørgsmålet?? Det har jeg ikke fundet ud af endnu.

Ram

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 18-05-03 00:49

ja.... og hvem er anette og hendes alias?

Kommentar
Fra : sym

Dato : 18-05-03 15:10

Hej
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad man ville sige hvis det var en mand der gjorde det samme.
Ham ville man anse for at være en stor gammel gris.
Hilsen sym

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 19-08-03 12:49

Jeg har da lagt mærke til at der er i hundreder af vis af piger der i sommermånederne, gladeligt viser deres trusser frem til os stakkels stang liderlige mænd. Og det er i 97% af tilfældende 100% bevidst og med vilje, fordi de også selv tænder på at man tænder på at se dem op mellem benene.
Det kan ikke diskuteres, jeg er STENSIKKER på at det er med vilje.
Og det er jeg glad for.
Har tilmed været ude for utallge gange at de har observeret at jeg kiggede og derefter sprder benene yderligere.