/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hidsig hankat
Fra : Højris
Vist : 496 gange
200 point
Dato : 18-04-11 05:47

Min hankat fra sidste år er begyndt at jagte sin gamle mor.
Til en start var det vel bare en slags leg, men nu. Fanden tager katten og så går det ellers på føn og klem, med jammer og skrigen.
Hvad er det der sker, er killingen ved at jage dens mor ud af huset. Det er ikke bare leg.
Hvis den lille satan af en killing "lidt større end mormis"er ved at jage den gamle væk ja så bliver den lavet om til et par sutsko.

Højris

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-04-11 06:28

Måske skulle du få den kastreret, hvis ikke den allerede er det?
http://www.netdyredoktor.dk/sw15305.asp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-04-11 09:54

Citat
ja så bliver den lavet om til et par sutsko.

Jamen dog...stakkels mormis og stakkels dig.
Den er simpelthen ved af "afmærke" sit territorium.
Den er "manden" i huset nu og det lader den , den gamle mor forstå.
Det bliver nok ikke bedre hvis du ikke får den kastereret.
God påske til dig og kattene.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-11 10:17

Den har lyst til sex og den har kun en hunkat og det er dens mor. Så ned til dyrlægen og få den kastreret.

Så Piaskov og jeg er helt enige.

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-04-11 17:02

Pas på, hvis du tager katten med til dyrlægen:

Fru Madsen ringer til dyrlægen, og siger: - "Min mand er på vej hen til Dem med vores gamle hankat. Lad som ingenting og giv ham en diskret sprøjte, så han stille sover ind." - "Det forstår jeg, Fru Madsen. Men lige et enkelt spørgsmål: Kan katten selv finde hjem?"

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 18-04-11 18:26

Godt pifo og tak for advarslen !
Jeg er godtnok sikker på at den kat ikke kan finde vej hjem alene igen... SSååå

Ja hvad gør en klog nu ? Jo jeg tror at jeg bedøver ham med en kødhammer, klipper bærerne af med en grensaks og næste gang den dumme hunkat bliver liderlig ja så knipper jeg den selv. Så ved jeg da hvad der kommer ud af det. "Selvgjort er velgjort" Ellers er det noget lort.
Tak for svaret Granner, men jeg er ikke sikker på, at det nye afkom bliver mindre sex fikseret af den grund Til Pia ja hun har vel også en lille mis
Styr dig lige unkel Højris
NB.
Ja den kat er i livsfare.

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 18-04-11 18:37

Jeg glemte lige !'
Når nu sutskoene, er en realitet, skal hovedet så side til højre eller venstre. altså på højre fod eller venstre fod. ?

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 18-04-11 19:01

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-04-11 20:28

Tak for pointene.

Og det er lige bevist at hankatte tænker med 2 hoveder, en gang imellem kobler den hovedet der sidder på skulderen fra. Lige som mænd gør.

Det er da inponerende at mænd og dyr kan tænke med 2 hoveder.
Gør det dem mere intelligente?