/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
2005 passat
Fra : 234
Vist : 460 gange
50 point
Dato : 17-04-11 22:41

Hej!
jeg har lige brændt en mp3 cd men , min bil vil ikke afspille den.
Er det et forkert format den er brændt i?

Er det et forkert format den er brændt i , eller hvad kan mit problem værer?

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 17-04-11 22:42

Det kommer jo an på hvilke formater din cd afspiller kan afvikle, det er ikke alle der kan afspille mp3

Kommentar
Fra : 234

Dato : 17-04-11 23:27

Ok men , har du et foreslag eller en god ide om , hvilke format det muligvis kan værer?

Kommentar
Fra : pims

Dato : 17-04-11 23:34

Hvis cd'en er brændt for hurtigt, er det ikke sikkert at anlægget kan aflæse den. Det kan muligvis være din brænder, som ikke brænder ordentligt. Det kan nogle gange afhjælpes ved at brænde på langsomste hastighed. Håber det dur.
Pims

Kommentar
Fra : 234

Dato : 17-04-11 23:37

Jeg prøver.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-11 23:55

1 Din cd afspiller i bilen skal kunne spille mp3, det er ikke alle, der kan.
2 den skal kunne læse hjemmebrændte cd, det kan de fleste.
3 cd skal ikke være en genskrivelig. Dett er der ikke mange bilradioer, som kan læse.
4 den skal helst ikke være lavet med en dvd brænder. Den laver smallere og sværere at læse spor for en alm. cd læser.
5 cd skal være afsluttet for at kunne læses af andet end en computer.

6 brug kvalitetsmedier og brænd højest med halv hastighed af hvad systemet påstår at det kan.

Godkendelse af svar
Fra : 234

Dato : 20-04-11 20:21

Tak for svaret transor.