/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
underjoldning
Fra : mulle92
Vist : 355 gange
45 point
Dato : 16-04-11 14:12

Hej
Hvem kan hjælpe ? jeg skal til en 75 år fødeseldag hos min nabo. Je kunne godt tænke mig at lave noget sjovt til hende på dagen. Jeg mindes engang hvor je var til en fødselsdag, hvor der kom en og lavede lidt grin med fødselslaren. er der en/nogen der kan fortælle hvor jeg finder sådan en henne? eller andre ideer til festen..har også engang været til en fest hvor fødselslaren blev klædt ud, er der nogen der ved hvor jeg finder sådan en sang?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-04-11 15:56

Melodi – Jyden han er stærk og sej

Her i dag er stor ståhej – Jakob har skam glædet sig,

:/til at fylde rund i år, ak, ja som tiden dog hurtigt går.:/

Her vi gæster på dig ser, ved nok hvad fra nu der sker,

:/derfor har vi pakket ind, hvad du har brug for dit lille skind./:

Nu kommer pakke nr. 1 ind

Måske du får kolde tæ´r, det kan hænde for enhver,

:/derfor sokker du nu får, de kan holde i mange år.:/

Nu kommer pakke nr. 2 ind

Knyster sikkert og du får, det gør ondt hver gang du går,

:/derfor får du et par sko, der er der plads i kan du tro./:

Nu kommer pakke nr. 3 ind

Håret bliver tyndt og gråt, det er vist begyndt så småt,

:/derfor nu en hat du får, den kan nok dække de sidste hår./:

Nu kommer pakke nr. 4 ind

Kniber det med synet dit? Bliver du med briller kvit?

:/Jakob flot og supersmart, med disse briller ser du klart./:

Nu kommer pakke nr. 5 ind

Se, en rigtig herre må, også helst med stokken gå,

:/er den flot – kæk især? Den kan da byttes hos Frelsens Hær./:

NU VIL VI GERNE SE DIG MED DET HELE PÅ

Ja nu ved du altså at, det er ej det bare pjat,

:/at bli´ femti år ak nej, nu går det bare den gale vej./:

Jakob du er nu vældig flot, årene er gået godt,

:/derfor skal du også ha´, et LÆNGE LEVE og tre HURRA/: