/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Pgo hot 50
Fra : Rantheboy
Vist : 429 gange
325 point
Dato : 15-04-11 17:47

hej alle sammen er ved at købe scooter, men han siger den ikke starter så godt og jeg bare skal købe en ny cylinder, HVORFOR HJÆLPER DET ?????? ved ikke så meget om det

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-04-11 18:05

Citat
ved ikke så meget om det

Så bør du slet ikke købe den

Du vil ikke kunne klare "paragrafferne" blot ved lidt hjælp i et "forum"

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 19-04-11 18:19

Så det måske ikke så godt og købe den hvis du ikke ved så meget om det men det har du måske allerede gjort.
Hvorfor det hjælper at skifte cylinder ?.... jamen det hjælper fordi cylinderen kan være slidt og derfor ikke så godt kan holde på trykket i forbrændingskammeret.

Hvis du skal skifte cylinder så skal du vist også sætte nye stempelringe og eventuelt ny stempel i samtidig. Så vidt jeg ved.

Kommentar
Fra : Rantheboy

Dato : 19-04-11 21:58

jeg har fundet ud af det

Annuller spørgsmålet
Fra : Rantheboy

Dato : 25-04-11 16:13

har selv fundet ud af det