/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Nitroglycerin
Fra : g_h
Vist : 656 gange
500 point
Dato : 16-05-03 20:59

Jeg leder efter en film, jeg så i fjernsynet, for en del år siden.
Den handler om to, knap så intelligente gutter, der kommer i fængsel.
I en arbejdslejr, bliver de sat til, at skære nitro'en ud af en frossen blok.
derefter skal det optøes og hældes på små glas.
Det går selvfølgelig galt og de ender med, at sprænge hele lejren i luften!!
Er der nogen, der ved titlen på denne film?

MVH

Gert

Kommentar
Fra : vrigsted

Dato : 16-05-03 21:41

Sandsynligvis/Måske -------- "The Rock"

vrigsted

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-05-03 23:49

det er ikke the rock....

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 16-05-03 23:50

jeg mener det er en komedie

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 17-05-03 10:18

Melander har ret! Det er sikkert nok en komedie og den er ved at være nogle år gammel!!

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 17-05-03 17:46

er det ikke med gene wilder og ham den sorte......dem der var med i "kan du høre , hvad jeg ser"

Kommentar
Fra : g_h

Dato : 17-05-03 22:33

Nej!! Jeg mener ikke, skuespillerne er *kendte*

Kommentar
Fra : qupp

Dato : 06-07-03 17:40

Jeg ved ikke hvilken film det er, men jeg vil henvise dig til http://us.imdb.com/list hvor man kan søge efter film ud fra ret mange kriterier ad gangen.

Held og lykke.

Kommentar
Fra : Joenke

Dato : 21-07-03 23:21

For en del år siden sendte DR1 en film med titlen "Frygtens Pris" (Sorcerer) instrueret af William Friedkin (Exorcisten/French Connection) og med bla. Roy Scheider (Dødens Gab) om fragten af nitroglycerin igennem sydamerikas jungle.
http://www.allmovie.com/cg/avg.dll?p=avg&sql=A45703~C

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 06-04-04 17:18

Hej.
Kan det være"to tosser bag tremmer" det er da et bud.
Det er med Gene Wilder og Richard Pryor.
Den kommer forøvrigt på Fredag i TV. Det er TV3+ der sender dem.
Der er de rodeo-ryttere i,men det kan jo være, at de også skærer i noget nitroglycerin.
Mvh. Dodala.

Kommentar
Fra : bublebee

Dato : 03-07-05 22:19

Nej det er bestemt ikke the rock. Det er jo en actionfilm og har intet med nitro at gøre - men er nu alligevel min yndlingsfilm :)

Annuller spørgsmålet
Fra : g_h

Dato : 03-01-06 20:28

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål