/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
sata harddisk
Fra : kivi
Vist : 827 gange
100 point
Dato : 14-04-11 11:11

er der nogen som kan sige mig hvorfor at jeg ikke kan få min gamle pc ,pcchips m860 amd athlon 64, til at vise sata diske på 250gb når jeg vil installere windows min sata 160gb kunne jeg godt installere på men når jeg så prøver med en 250 kan den ikke vise den , jeg har prøvet at opdatere men det hjalp ikke den siger rent at den er for gammel

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-04-11 12:33

Ny skriver du ikke hvilket styresystem, men ja der er begrænsninger....

Din controller kan sikkert ikke klare mere end de 160 Gb - del den op i 2 - så er problemet løst....

Accepteret svar
Fra : pk2dk99

Modtaget 100 point
Dato : 14-04-11 14:38

Du skal installere sata drivers fra en sort floppy disk som du har til sata. Held og lykke...
Din floppy disk skal være ind in floppy drive og installere widnows.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-11 15:31

Hvis det Windows XP så vil du få problemer, det er først med Sevice Pack 2 at der kom Sata drivere med, hvis det er XP så kan du måske installere Sata drivere fra diskette drevet i begyndelsen af installationen

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-11 15:32

Øv jeg misforstod og læste ikke det hele, glem mit indlæg herover

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 15-04-11 07:59

Tak for svaret pk2dk99.