/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Facebook spørgsmål.
Fra : vedikkealt
Vist : 492 gange
300 point
Dato : 14-04-11 08:53

Jeg har oprettet en Lukket gruppe på Facebook.

Jeg synes bare det er et problem, at når jeg kommenterer noget i den Lukkede gruppe, kommer det samtidigt op under - Nyheder på min normale profil.

Kan der rettes på en indstilling, så der ikke slipper noget ud fra den Lukkede gruppe.

Det er jo heller ikke hensigtsmæssigt, at det andre skriver i gruppen, kommer op under deres - Nyheder.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 09:09

Prøv at gå ind på fb siden, scroll helt ned i bunden

Ude til højre er der en - hjælp - der kan du læse om privatindstillingerne

Hvis jeg linker direkte, tror jeg min profil kommer her, så det har jeg ikke lyst til

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-04-11 10:07

# Nordsted1

Det kunne da ellers være S J O V T ... hvis det var tilfældet.

Problemet med disse - alverdens hjælpe funktioner er, at jeg IKKE fatter hvad jeg læser, og hvad det i praksis betyder, om jeg nu stiller om - på den ene eller anden indstilling.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 11:06

Okay, jeg prøver

Ind på FB, ned i højre hjørne - hjælp -

Øverste kategori - brug af FB-

Tryk - privatindstillinger -

Privatindstillinger efter funktion (der er jeg godt nok i tvivl, for der er flere modeller?)
Tryk - væg -
tryk - Hvordan redigerer jeg privatindstillingerne for min væg?

Og så er der ellers frit slaw på alle hylder - sådan som jeg forstår det

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-04-11 12:35

# nordsted1

Det her er IKKE for amatører ... og jeg befinder mig UNDER amatør niveau ... hvis ikke det hedder - klik her - og der .... jeg evner ikke at læse mig til det.

Men nu gør jeg så noget andet, som måske kunne sparer en masse tid for dig ... her er linket til min FB profil ...

http://www.facebook.com/help/?page=820#!/

og kan du så ikke se - og ikke mindst fortælle mig, om du på min profil - væg - kan se og LÆSE de opslag jeg har skrevet på Danmarks bedste is sælgere ... som er en Lukket gruppe.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 13:00

Når jeg trykker på dit link, så kommer jeg til ---- min egen profil --- så der er vist ingen ko på "isen"

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 14-04-11 13:08

# nordsted1

Overgår min forstand ...

Men nu kalder arbejdet ... så det må bliver sent aften .... eller i morgen formiddag jeg kigger på det igen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 13:19

På den profil på fb, hvor du har en gruppe - kan du så ikke bare slette dig selv om ven, for det må du jo næsten være, siden det kommer til at stå på din alm. private side???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-04-11 22:15

Hvis du ønsker det sidste, så får du lige fremgangsmåden her

Ind i din personlige profil - ude til venstre (under dit profilnavn)- tryk på grupper -

Så kommer alle de grupper frem som du er med i

Find din Danmarks bedste is - scroll langsom henover navnet - så kommer der et kryds til højre for navnet - fjern

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-04-11 10:31

# Nordsted1

Jeg er ALTID - bange for at gøre noget forkert - og rette rundt i noget - som jeg IKKE ANER hvordan jeg får tilbage igen ...

Altså - når jeg står på min egen FB profil, så kan jeg ganske rigtigt se de 2 grupper jeg er medlem af, når jeg så kører musen langsomt over, kommer der et X frem til venstre for gruppe navnet, hvor der står...

Skjul .... det må være der.....?? jeg skal klikke.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 15-04-11 10:38

Og JA Nordsted1 ... det skal nok give 100 point mere ... ... men skal dem der er med i gruppen gøre det samme....?

For det er ikke noget der rager alle, det vi skriver i den lukkede gruppe ... det er arbejdsrelaterede erfaringer.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 300 point
Dato : 15-04-11 12:00

Der skal da helst ikke stå - skjul - men --- "fjern"???

Dine venner kan kun se det, hvis de er med i begge grupper

Dette er en "patent" løsning, der findes sikkert flere, jeg kan bare ikke lige gennemskue det.... har det lige som dig

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 03-05-11 06:42

Tak for svaret Nordsted1.

Så har jeg efter bedste evne "rodet rundt" efter dine anvisninger....

Og jeg T R O R nok, at jeg er kommet frem til det resultat jeg ønskede ... .. ..

Bedste hilsner fra vedikkealt