/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Kan man stole på ........?
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1231 gange
300 point
Dato : 13-04-11 17:23

Det har vist sig, at diskusionen om den hvidørede hund for nogle måneder siden, nu endelig har fundet sin forklaring, idet en meget kendt jæger og fremtrædende hundemand nu indrømmer, at det var hans egen hund der havde/har problemet, skønt han dengang nægtede !!
Vedkommende person, som iøvrigt beklæder et stort hverv inden for en jagtorganisation, har nemlig på sin races hjemmeside bekræftet, at det var hans hund det drejede sig om - så hvorfor nu denne rettelse af fakta? Er han blevet tvunget til det af jagtforeningen ? Er han blevet tvunget til det af en anden jæger med samme race som hans egen? Hvorfor alt det hemmelighedskræmmeri dengang ?
Nu viser det sig åbenbart, at det hvide øre er et handicap for hunden, som nu for andet år i træk kun har kunnet opnå en anden præmie på eget terræn og endda med en uofficiel dommer fra egen venskabskreds !!
Det er ikke fordi jeg vil løbe med sladder, men jeg har hørt, at hvis ikke vedkommende jæger får si n hund præmieret, så er det slut med at træne på jægerens lejede jagtareal !!

Er det hvide øre årsag til at hunden ikke kan høre eller har det også indflydelse på lugtesansen. ??
Har nogen kendskab til dette problem ??

Øjenvidnet4 (KC)

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 13-04-11 17:39

Kære Øjenvidne 4

Jeg har hørt et hvidt øre kan give en sovende fornemmelse i øret, hvis det er fakta, vil hunden altid have et handicap og aldrig blive en top hund

TRD

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 13-04-11 19:36

Det er sandelig en køn redelighed ! Hvem anden end den jyske tranlampe fra Løsning kan lave rav i den ? Det er da ufatteligt !!
Den forklaring som TheRealDeal har fat i lyder fantastisk - har det mon noget at gøre med det fænomen man kalder "fantom-smerter" ??
Men endnu engang har vi bevis på, at oraklet fra Løsning er ganske utilregnelig - og her gik de fleste og troede, at han var "stækket" - men nej !! Det er faktisk værre end de værste gyserfilm !!!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X
Lyngsodde

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 13-04-11 21:24

Det var dog utroligt.!! Ikke fordi jeg hænger mig i farven på øret - men jeg hænger mig i informationerne fra den kendte jagtorginasation. Hvis ikke de informationer man får derfra er sandfærdige.....Hvad skal man så tro på.?

Efter jeg har læst Øjenvidnet4 (KC) indlæg, betvivler jeg med rette, alle informationer jeg modtager fra omtalte organisation - hvad er løgn -og hvad er sandt.?????

Jeg græmmes.

HH.
Overvejer udmeldelse af DJ.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-04-11 22:33

Åh ja! Nu kan det squ ikke blive værre. Men så fandt vi da ud af hvilket "nick" han også anvendte.

Det er dette "velskrevne" indlæg fra DMK-debatten der tænkes på:

Indsendt af Bent Ballegaard. 04 April, 2011, 12:53
Heldigvis er udseendet forskelligt både i menneske og hunde verden. Vi skulle nødig ind på, at det alene skulle være afgørende.
Jeg har en KL. Münsterländer, som når den skifter de sidste brune hår har et helt hvidt øre!
Den høre hverken værre eller bedre af den grund..

Men se så her:

Hvad fanden i Kæret mener Ballehoof? For god ordens skyld fremhæver jeg det uforståelige bavl.

Citatet stammer også fra DMK-debatten:

"Det sker ikke hvis man dagen igennem afprøver et hold på arealer, hvor der ikke findes en eneste fugl! Først en time før lukke tid skiftes tærren til højt skrub, hvor kun UK sendes ud, et tæreng, som slet ikke er egnet til unghundene og her opnår en enkelt så en situation.Det er simpelthen ikke godt nok lige gyldigt hvilken side man bedømmer det ud fra.
Jagt giver ikke altid udbytte, men man kan ikke bedømme en hunds jagt lige egenskaber uden vildt!"

Hvad er tærren og tæreng???

Er der tale om et nyt el-halsbånd - eller hyr???

Mvh.
Tonganenseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-04-11 22:38

Bortset fra det, så ville jeg hverken eje eller have en hvidøret hund. Der må være tale om en hund med forfejlede gener. Men er der ikke et ordsprog der hedder således: "Som herre - så hund".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 00:08

Fra : ErasmusMontanus Vist : 623 gange
185 point
Dato : 16-12-09 17:32

--------------------------------------------------------------------------------
Hejsa
Jeg har en kammerat, der har købt en kleiner. Denne kleiner har et helt hvidt øre, normalt plejer hårlaget på begge ører at være farvet. Trækker det ned på udstilling? der står intet om det i racebeskrivelsen.

Hmmmmmmm!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-11 00:37

bla.bla.bla...... Blåstue har legetime igen.......

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-04-11 06:11

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-04-11 07:55

TRD skrev:

"Jeg har hørt et hvidt øre kan give en sovende fornemmelse i øret, hvis det er fakta, vil hunden altid have et handicap og aldrig blive en top hund"

Let omskrevet til noget forståeligt kunne være: Jeg har hørt en slatten hjerne kan give en sovende fornemmelse i hovedet, hvis det er fakta vil bb1 altid have et handicap og aldrig blive en top jæger !!!

Heidi Ho: Du kan roligt gå ud fra, at 85% af det du hører fra den Ballegårdske jagtorganisation er usand og resten er løgn - hele organisationen er bygget op omkring typer som Balledoof og Kr. Ravnkjær, som er skabt utroværdige, for nu at sige det pænt!!

Næh, det hvide øre stammer givetvis fra opdrætterens bastarder - hvor mange af dennes hvalpe har problemet ? Officielt ingen, men lur mig, om ikke der er slået nogle ihjel undervejs - de passede ikke ind hos en "seriøs" opdrætter og god ven af bb1 !!
Det er synd for racen, at man har brådne kar a la Balledoof, men kun medlemmerne kan gøre noget ved at få ham ekskluderet af foreningen - specielt et ivrigt skrivende medlem med initialerne
CT eller er det ET eller KJ eller CJ fra E....... nord for H......??

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 09:22

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 09:26

Det er nu ikke helt tosset at være medlem af Danmarks Jægerforbund. Man kan f.eks. få udskiftet sin kone med en yngre model - og få denne ansat i en af forbundets ledende stillinger. HwabeWa -
Wauw Bangeram.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 09:36

Hej Øjenvidnet

Jeg har ofte spekuleret på om Ballehoof`s arbejde som montørtransportør at trykbærende anlæg har haft virkning på hans hjernevirksomhed. Vi ved vel alle, at der skabes undertryk når en overtrykskilde blæses ud i omgivelserne. Det er bl.a. derfor en gammel afdanket jæger med tandproteser skal holde kæften lukket, når det tunge skyts affyres på banen - altså for ikke at miste gebisset.

Kunne det tænkes, at en menneskealders arbejde med kompressorer har trukket hjernecellerne ud af Ballehoof`s kropsåbninger??? På grund af den formindskede blodtilførsel er et af ørerne blevet hvidt eller blegt.

Mvh.
Tonganeseren

Det trækker squ da op til torden i horisonten, som lige nu er nærmest gasblå.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-04-11 10:04

Hej Tonganeser.

Med hensyn til bb1's hjernevirksomhed, er jeg af den opfattelse, at den aldrig har eksisteret !!
Spørgsmålet er, om han overhovedet har været andet end en "kop-patte-udskifter", og har overladt det komplicerede trykbårne anlæg til specialisterne - jeg tror det !!

Antyder du, at Balledoof har skiftet sin hustru ud eller har det noget at gøre med Knald Ole ?

At holde kæften lukket, som du foreslår, er en umulighed for ham, da man tydeligt på billeder kan se, at hans nye dddddddddænder nærmest er smidt ind i kæften på ham med en møggreb - men ellers har du helt ret !!!!

Øjenvidnet4
Fra Hove

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 10:30

Mjaaaaah - det var nu mest Knald Ole jeg tænkte på. Ballehoof har ganske enkelt ikke råd til at udskifte noget som helst. Det ville også koste kassen at skulle byde nogen at vågne op til at glo ind i Ballehoof`s sure fjæs.

Jeg grinede ellers af et indslag i Nat TV, hvor man spøgte med om hatten nu også passede til en persons alder.

Man kunne så spørge om tænderne nu også passer til en oldsag som Ballehoof? Personligt mener jeg nej. Han ligner jo noget der er løgn.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 14:53

Hej Heidi-Ho

Til ballistisk brug:

55 grader 48`25,54`` nordlig bredde og 9 grader 45`46,53`` østlig længde. Så sidder den lige i ægget.

Mvh.

Kommandørkaptajn af reserven på "Die Dicke Bertha".

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 14-04-11 16:22

Jeg har lige for en ½ time siden talt med en hundespecialist om dette hvidørerede hundehold som Bent Ballegaard Knudsen har.
Denne specialist kunne fortælle, at det er absolut uønsket med den slags hunde, da de avler genet videre til deres afkom. Ligeledes kunne han fortælle, at der er indgivet klager til Kennelklubben og at den i øjeblikket er ved at fremsætte avlsforbud for de implicerede stammer !!
Det er dog ny viden og det kunne derfor være på sin plads med en stillingtagen fra Bent Ballegaard Knudsen - hvad nu ?? For du kan vel ikke bare sidde dette overhørig ?

Med venlig hilsen
Provsten1
Skagens Rev Fyrskib

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 16:34

Mjah! Ballehoof`s hund er ikke just nogen Münsterhund.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 14-04-11 17:18

Kors i skuret--------her køres stadig i det samme spor--hvor er det dog intelligent
Skynder mig at fjerne fluebenet

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 18:15

Tak!

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-04-11 19:51

Hej Tonga. Den kurs du opgav.....det er jo hos ingeniøren

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 20:04

Netop! Og lige i krydset sidder Ballehoof og udpønser nye lumske tiltag.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-04-11 20:51

Lad dog børnene more sig. Sagde en god ven til min og det gør jeg så.........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-04-11 21:02

--------------------------------------------------------------------------------
Lad dog børnene more sig. Sagde en god ven til min og det gør jeg så.........

Øh! Hvem sagde vennen det til?

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 14-04-11 23:22

Sagde en god ven til min og det gør jeg så.........

Hmmmm....Jeg troede ikke at døde mennesker kunne tale...

Mvh.
HH.
Nu med natsokker......er på vej i seng - og så gælder det om, at se sexet ud....

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-04-11 03:57

bla-bla-bla - Få i to nu en til at skifte den ble, så vi kan blive fri for det hylerri,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-04-11 06:15

Der var en som udtalte at snurren i hjernen kunne give en sovende fornemmelse, hvad nu hvis der ikke er noget der kan snurre? hvad nu hvis det er en kolibri, der prøver at finde noget at side på i forfatterens inderste skatkammer?

Sandhedvidnet, nu også med Mads Christensen sokker

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-04-11 08:21

- à propos kolibri, så nyd lige dette sceneri med 3 unger i reden:

http://www.ustream.tv/decoraheagles

- ved solopgang ca. kl. 13:00 dansk tid, bliver der skiftet fra infrarødt kamera til alm. farvekamera med nogle fantastiske billeder. De voksne ørne har deres hyr med at holde uglerne væk om natten.

God weekend

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-04-11 08:39

Det er sgu' lige før man på visse punkter kan sammenligne dabj og bb1: De siger et og gør noget andet - de vil ikke deltage bla bla bla, men kan iligevel ikke lade være med at stikke snotten indenfor - intelligent ??? Hvor ??

At forfatter Ballegaard skulle have et øvre inderste skatkammer er virkelig en nyhed !! Hvorfor bruger han det aldrig ?
Men nu skal den hvidørede hund ties ihjel, for det er jo ikke godt at en "øvrighedsperson" er fuld af løgn!! Hvor mange hvidørerede hvalpe er slået ihjel lille Doof ?? Foregår det med nakkeskud eller strøm ???

Uden at kende til Sandhedsvidnets udseende, kan de nys indkøbte Mads Christensen sokker kun pynte - eller ?????

Øjenvidnet4
(staver ikke mit navn hverken med dabj eller bb)

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 10:55

Hej Tonga.

Erasmus skrev engang forlænge siden;
Citat
Hejsa
Jeg har en kammerat, der har købt en kleiner. Denne kleiner har et helt hvidt øre, normalt plejer hårlaget på begge ører at være farvet. Trækker det ned på udstilling? der står intet om det i racebeskrivelsen
.

Din kommentar var;
Citat
Hmmmmmmm!
Mvh.
Tonganeseren

Hvad skal vi lægge i dit "Hmmmmmmmm" ?

Mvh.
HH.

En Gåde.
Hvem har de største tænder - og det grimmeste tøj..?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-04-11 12:27

- da Ballesprederen har dænder, så gætter jeg på Søren Østergaard...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-04-11 12:31

"Hvem har de største tænder - og det grimmeste tøj..?"

Hvis Bendt Balledoof og hans tro væbner R.Hæ fik Mads Christensen sokker på, er udfaldet indlysende !!!
Både dænder og tøj er som taget ud af en tegneserie - vor ven Jesus ville, hvis han havde set dem, udbryde: Det er fuldbragt !!!! Skønt den er brugt før af samme person i en lidt mere sørgelig situation, ville den d.d. stadig være absolut brugbar !!!

Øjenvidnet4
(Undskyld Provst, men den kom som i en åbenbaring)

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-11 13:17

Hej Heidi-Ho

Hvorfor mit Hmmmmm?
Jeg kom til at tænke på en tidligere debat her på siden, hvor Ballehoof og Eramus`s ven begge tog patent på at eje en hvidøret Münsterländer. Ballehoof påstod dengang hårdnakket, at han var den eneste i Dronningeriget, som havde en sådan hund.
Dertil kommer, at den savnede Ballehoof tidligere har brugt "nicks" på diverse hjemmesider, hvor han i lange perioder debatterede med sig selv - for at holde gryden i kog. Det er temmelig interessant, idet Ballehoof hårdnakket påstår, at han fægter med åben pande. At han dermed mener "med åben mund" er så en helt anden sag.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 13:45

Okay.....De bisser, de bisser.
Øhh, var jeg en tand for skrap, da jeg gav jeg gåden..?

Og nu tilbage til emnet.
Hvis -og såfremt, Erasmus og bb1 er een og samme person......hmmmmm, var det så bb1, der nassede bukkejagt af Provsten.???
I husker nok tråden, hvor Erasmus søgte en buk til afskydning - og Provstens gode hjerte løb af med ham...etc...

Mvh.
HH.

Karius og Baktus fra Båttrup
Alias Hæ og Næeee Næeee Næeee (Sådan siger en gammel Muflon)

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-04-11 14:13

ja I er helt ude at skide.....

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 14:19

Nok et spørgsmål....
Da bb1 var til tandlægen i forbindelse med tandskiftet, havde han denne smiley med som model.?
Ligheden er ellers slående.

Mvh.
HH.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 15-04-11 15:53

Kære Heidi Ho.

Jeg kan bekræfte, at EmasmusMontanus ikke er tandjægeren Bent Ballegaard Knudsen.

Han var hos mig 2 gange sidste år og skød 3 bukke - en iøvrigt helt fin og reel fyr, som swingede godt med vi andre.

Blot for at sætte tingene på plads.

Med venlig hilsen
Provsten1
Amazonas jungle

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 16:04

Det var også mere for at sætte tingene på plads. Således, at vi nu kan konstatere, at Erasmus ikke et af bb1's mange nicknames.
Jeg havde da heller aldrig i min fantasi forestillet mig, at bb1 kunne komme på et nickname som Erasmus Montanus.
Nææææ, bb1 er mere til nicknames a la, Julemanden på Kandu, Rensdyret Kaj Ole, Viseværten, rekyl Bent, eller slet og ret, Hæ med buksen fyldt af bæ.

Mvh.
HH.
Nu med benzinkort fra OK & Jet.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-11 16:24

Jeg var også i tvivl, fordi Erasmus Montanus staver upåklageligt.

Bortset fra det, så får ordet "tandsmør" en helt ny betydning, når der er tale om Ballehoof`s bisser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 16:32

Ja - og tandfeen

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-04-11 16:52

Nu er jeg heller ikke en der løber med sladder men jeg har hørt, Knudsen skulle have noget fra genpuljen som stammer tilbage fra Quasimodo=Klokkeren fra Notre Dame Quasimodo havde dog et handicap, han kunne ikke anskaffe sig et sæt nye dænner nu har Knudsen godt nok skrevet til HH at han har været oversøisk for at få nye perlemorstænder, men jeg har hørt, at Knudsen rent faktisk har affarvet de gamle med brintoverilte nu kommer en ulykke som bekendt ikke alene brintoverilte og pibesovs er en krads blanding, det er rent faktisk det som har affarvet hundens øre, med det resultat, den har fået tinnitus, altså hunden det siges at tinnitussen er så kraftig, det kan høres hvis man står tæt på hunden.

Sandhedsvidnet, nu også som nybagt far

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 17:17

Ohh den var god.!!!

Tillykke med sønnen/datteren.??
Er det virkelig 9 mdr. siden du var på Philipinerne.?

Mvh.
HH.
Har også lige født.........en negerarm...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-04-11 17:27

Eller tandremmen - det kunne bb1 måske bruge til at holde bukserne oppe, specielt om natten når han er på vagt !!!
Jeg troede faktisk ikke oraklet havde tid til andet end det meeeeeget krævende og vigtige arbejde for DJ - det var da dét han skrev tidligere på året - men som sædvanligt er han ikke til at stole på - rent ud sagt er han fuld af løgn !!!

Øjenvidnet4

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-04-11 20:22

UJamen så skal der lyde et højt hurra for Sandhedsvidnet - i anledning af familieforøgelsen.
Hip, hip

Dreng eller pige?

Mvh.
Tonganeseren

ØH! Hvad holder også Ballehoof den 24. december???
Svar: Tandhjul

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 15-04-11 21:58

Og hvem kommer og spiser Tandhjulefrokost...?
Der gør onkel og Tandte....samt alle de andre bisser

HH

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-04-11 00:38

Hvor er det morsomt, at I hyler som I gør, men få nu skiftet den ble - den er begyndt at lugte...

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-04-11 08:05

Balledoof !!

Er du sikker på det ikke er din egen ånde du kan lugte ??? Med de dænder du har fået banket på plads, kan det næsten ikke undgåes, da jeg jo ved fra en hemmelig kilde, at du ikke børster dænder jævnligt !
Som et led i en slankekur for dig, kunne du begynde at spare på dandsmørret

Øjenvidnet4
Hirtshals Mejeri

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-04-11 18:41

Det ville da også være tumpet at børste løs på noget der ikke er dit eget...

Mvh.
Tonganeseren

Skal have båden i vandet. . .

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-04-11 21:43

Jeg har været i Horsens i dag som tilskuer til en sweiss-prøve. Så en masse godt hundearbejde, men ikke mange af de deltagende münsterländere havde succes på nær en enkelt. Ellers var det retrievere der gjorde det bedste indtryk ! Men der er jo også mange ting der skal gå op i en højere enhed på sådan en prøvedag !
Mit håb var at kunne møde Bendt Ballegård Knudsen for at få en snak med ham, men han var der ikke ! Jeg troede han evt. ville deltage eller blot være der som interesseret tilskuer, men når man ved alt bedre end andre, ja så behøver man ikke deltage - det er i hvert tilfælde mit indtryk af bb1 ! Ærgerligt, men det var der jo ikke noget at gøre ved !
På vej hjemover via Vejle, besluttede jeg at køre omkring bb1's bopæl, da det var på vejen. Til min store glæde var der blevet ryddet pænt op udenfor - men desværre var der ingen hjemme, så jeg måtte indtage min eftermiddagskaffe på en motorvejsrestaurant i nærheden af Odense - en nogenlunde god kop kaffe med en ostemad til !!

Men det ærger mig lidt, at jeg ikke fik talt med bb1 - men det havde nok heller ikke ført til noget fornuftigt !!

Øjenvidnet4
Har en kop kaffe tilgode hos bb1

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-04-11 23:37

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-04-11 23:41

Kloge Øjenvidne.
Kan du ikke se på D.M.K.`s hjemmeside hvor jeg opholdt mig?? Hvorfor skulle jeg se på en sweisprøve - dem har jeg deltaget i masser af gange......

Og ja træet er væk fra min indkærsel - hvor tror du det er????????

kan du ikke se hvordan du kun røber dig selv?????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-04-11 23:42

Nøj manner! Jeg ville ellers gerne have set Ballehoof`s fjæs, hvis han havde lkket op - og du havde præsentreret dig således:

Godaw - gamle jas. Jeg er din gamle ven Øjenvidnet.

Mvh. Tonganeseren

I dag glemte min hund alt hvad den havde lært - fordi jeg ikke havde min fløjte på mig. Den fik en stor flot hare på kornet, og i en stor bue omkring mig prellede den på haren. Det ser flot ud, når en hare sætter turbo på systemet og afstanden mellem hare og hund på få sekunder vokser sig uoverkommelig. Eneste trøst var, at hunden hurtigt standsede det håbløse projekt - og vendte tilbage i samme tempo som derudad.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-04-11 06:19

Knudsen Knudsen knudsen masser af schweissprøver siger du, hmmmmmmm kan du lige fortælle mig tallet, masser af schweissprøver gemmer på nu skal du være heeeeeeeeeeelt ærlig, husk lige det har du også påstået på NetNatur for laaaaaaaaaaaaaang ti siden og hvad kom der ud af det?
Kan du ikke i samme åndedrag fortælle alle os undersåtter hvordan det kunne være du blev valgt ind i kreds 3.

SHV, har lagt vågen hele natten

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-04-11 08:18

Til min ven Balledoof !!

Tak for dit svar - jeg er lidt skuffet over, at du ikke vil tale fornuftigt med mig, nu hvor jeg har fremstrakt en hånd til dig !
Jeg aner ikke hvor du har været i lørdags, men kan man ikke altid lære noget, blot ved at se til fra sidelinien ? Selv om du efter eget udsagn har deltaget i mange schweiss-prøver, har du efter hvad jeg har kunnet finde ud, aldrig gennemført noget til succes !! Men ret beset er det jo blot dit eget problem !
Jeg fik snakket med en del flinke mennesker i lørdags - nogle udrede sig også over, hvorfor du ikke havde været der, da prøven nærmest lå i din baghave ! Personligt kan jeg godt lide at se godt hundearbejde og en veltilrettelagt prøve som i lørdags, er altid en stor inspirationskilde, så de adskillige hundrede kilometer jeg brugte på "sagen", var givet godt ud.
En kunne fortælle, at du producerer små ladvogne til brug som jagtvogne - er det rigtigt ? I givet fald vil jeg gerne bestille et stk. som prøve, som er bygget på et chassis fra en "Trabi", altså firehjulet !! Kan det lade sig gøre ? Den skulle helst kunne indregistreres til kørsel på motorvej og med plads til min. 12 jægere med fuld oppakning og plads til hunde ! Desuden et bålsted midt på traileren og overdækning i form at en stor parasol. Endelig skal der være strømstik monteret min. 6 steder - skal bl.a. bruges til at kunne "forbinde" hunde der ikke kan forholde sig i ro !!! Det er jo virkelig en af dine spidskompetancer - har jeg hørt !!!
Hvornår har du egentlig fået malet din møllesten med RØDE bogstaver ? Kunne du ikke nøjes med de hvide, som nogen af bogstaverne er - det er da langt pænere !!

Din eneste ven
Øjenvidnet4 (uden K og T)

Hvorfor stoler du ikke på hvad jeg skriver ???

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 300 point
Dato : 18-04-11 08:30

Til Bent Ballegaard Knudsen.

Når du endelig møder venlige mennesker som vil dig det godt, går du fuldstændig amok ! Hvis det er rigtigt dét Øjenvidnet skriver, og jeg har absolut ingen grund til at betvivle rigtigheden, synes jeg det er mærkelig form for "venlighed" du optræder med.
Sandhedsvidnet skrev bl.a.:Kan du ikke i samme åndedrag fortælle alle os undersåtter hvordan det kunne være du blev valgt ind i kreds 3. Har han fat i noget lyssky der er foregået ?
Er der en skjult dagsorden bag dit kanditatur ? Har du forsøgt at betale dig fra denne "udnævnelse" eller var du den eneste kandidat ????? Det synes jeg du skylder DJ's medlemmer at oplyse.

Med venlig hilsen
Provsten1
Øster Bavelse

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-04-11 09:44

Øjenvidne så længe du lyver,så meget som du gør! Debattere jeg ikke med dig.

At køre helt fra Sjælland og til Horsens for at se en schweiss prøve????????

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-04-11 10:24

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 18-04-11 09:44
--------------------------------------------------------------------------------
Øjenvidne så længe du lyver,så meget som du gør! Debattere jeg ikke med dig.

At køre helt fra Sjælland og til Horsens for at se en schweiss prøve????????
---------------------------------------------------------------

Det er jo dit valg ikke at ville debattere med mig - er det fordi du på forhånd er klar over, at du vil "tabe" debatten eller hvorfor ? Du skriver jeg lyver, men det synes jeg faktisk du anstændighedsvis skal bevise!!!
Nu havde jeg lige en "fridag" i lørdags og da du formodentlig ved at min store interesse er hundearbejde uanset race, ja så har jeg gennem mange år kørt land og rige rundt for at se prøver men også selv deltaget, nogen gange med stor succes andre gange uden held i sprøjten - men det er jo vilkårene - ellers skal man blive væk ligesom du og ikke lære noget nyt, men krampagtigt holde fast i de gamle hårdhændede metoder !!
Så jo, min ven, jeg kører gerne fra Sjælland til Jylland for at have en god dag - og det havde jeg i lørdags, selvom jeg ikke traf dig hverken til prøven eller hjemme hos dig selv !

Øjenvidnet4
Hundeinteresseret jæger Aps

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-04-11 11:41

Hvorfor du så - hvis det var sandheden køre en stor omvej af Bottrupvej i Ølsted - Det kan jeg godt forklare, men jeg gider ikke, når du i din debat ikke kan/evner at hæve dig over børne højde.

Jeg vidre sender alle dine indlæg og på et tidspunkt, så opdager andre end mig, hvem du er !

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-04-11 12:21

Man kan kun beundre den store interesse for hvordan hundearbejdet foregår - overalt i Dronningeriget. På den måde får den seriøse hundemand indblik i mangfoldigheden - og kan givetvis også lære noget nyt.
Men sådan er det ikke i området omkring Løsning. Her kigger man dybt i egne navler ( nogle behøver ikke engang bøje sig forover), og der er opstået en ny dille, hvor man bruger motoriserede ænder, tanks og andet fjernstyrede himstergimser fra Fætter BR - udelukkende fordi der er opstået opmærksomhed om visse hundeejeres brug af ulovligt udsatte agerhøns og vagtler. Mjaeh! Jeg nævner ingen navne, men de fleste husker nok sagen, hvor en kendt malkemaskine- og kompressoroperatør brugte vagtler til hundetræningen.
Hvis man nu begav sig ud på længere studiekøreture - f.eks. til Fyn, Sydjylland, Nørrejylland eller måske Nordsjælland, så kunne hundeførerne fra Løsning og omegn lære nyttige ting om hvordan ansvarsbevidste hundeførere gør tingene helt rigtigt. Hvad ligner det at lade en hund søge på en legetøjstank? Kompelt vanvittigt, med mindre man har fået en aftale med Forsvaret om levering af kampvognsopsøgende hunde.

Al respekt for Øjenvidnet, som angiveligt er en åben og søgende natur.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-04-11 12:21

Jeg vidre sender alle dine indlæg og på et tidspunkt, så opdager andre end mig, hvem du er !
Nådadadadadadadadadadadaadaada Knutziiii, igen en truet næve, hvem vil opdage hvem er? er du i det hele taget klar over hvem du selv er? øhhhhhhh du fortæl nu hvorfor du var så HELDIG at blive "valgt" ind i kreds 3.

SHV på barselsorlov

Kommentar
Fra : ErasmusMontanus

Dato : 18-04-11 12:52

Hejsa
Hvilket kvalifikationsniveau kræver det for og blive valgt til en tillidspost inden for jagtsagen?
ErasmusM.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-04-11 14:31

Man skal have pæne tænder

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Heidi-Ho

Dato : 18-04-11 14:44

-Og fedtet jakke med tilhørende benklæder.
Ikke et ord om underbukserne - jeg er jo et pænt og dannet menneske....

Mvh.

HH.
Nu er der tid til en grøn cecil

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 18-04-11 15:28

Der stilles sku ingen krav til noget som helst, bare du er medlem af cirkus DJ men det hjælper hvis man kan smørre den siddende bestyrelse f.eks.med et hjemmelavet synsfri træk,af gamle malkmaskindele,til at trække en ombygget mælkevogn,der bliver brugt til persontransport

SHV nu også med lommesmerter, efter konen har været ude at handle børnetøj

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-04-11 17:34

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 18-04-11 11:41
--------------------------------------------------------------------------------
Hvorfor du så - hvis det var sandheden køre en stor omvej af Bottrupvej i Ølsted - Det kan jeg godt forklare, men jeg gider ikke, når du i din debat ikke kan/evner at hæve dig over børne højde.

Jeg vidre sender alle dine indlæg og på et tidspunkt, så opdager andre end mig, hvem du er !
------------------------------------------------------------

Lille Balledoof !

Der hvor schweiss-prøven foregik i lørdags og til din bopæl er der måske 8-10 km, så nogen egentlig omvej var det sgu' ikke. Om jeg kører på E45 ved Horsens Syd eller Hedensted, kan vel i store træk være hip som hap(mini HAP ??), men da jeg jo ikke er lokalkendt, kan du måske forklare mig den "rigtige" vej !! Jeg fulgte blot min GPS !!!
Min nysgerrighed gælder ikke kun hundearbejde, men også jagt som jeg gerne deltager i, næsten uanset hvor langt jeg skal køre - ser du, lille dummernik, det ikke alene lærer man nogle gode og spændende mennesker ved, men også lærer noget om jagt og natur. Jeg er ikke for gammel til at lære noget nyt og er derfor ikke så forstokket som du er, sammen med nogle af dine drukammerater - vorherre bevares !!
Men tag nu og svar på nogle af de relevante spørgsmål der er blevet dig stillet af Tonganeseren, Provsten og Sandhedsvidnet - lad os nu høre hvilke gavtyvestreger du har begået for at få sæde i den korrupte jagtforening !!

Øjenvidnet4
Boende på Midtsjælland og har ikke arbejde som pedelmedhjælper ved Vejle Fjord - narrehat !!!

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-04-11 07:36

Tak for svaret Provsten1.

Desværre har vi ikke fået svar på Provstens spørgsmål, men jeg hørte i aftes, at bb1 var den eneste pjaltede lille nar der nærmest tryglede om at få hvervet og sådan blev det - altså ikke valgt eller udnævnt, men som "et nødvendigt onde"

Så endnu en lille løgn fra storskryderens side. Desuden truer han mig med at alle mine indlæg bliver videresendt - hvorhen ?? Til senere brug ?? Til offentliggørelse af min identitet ??
Jamen det har idioten jo fået tilladelse til adskillige gange med det resultat at han overfalder en fuldstændig sagesløs mand som han af én eller anden grund tror er mig !!

Øjenvidnet4
SJÆLLAND SJÆLLAND SJÆLLAND

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 20-04-11 14:53

Kære Øjenvidne4

Mange tak for point i denne tråd.

Rigtig god påske.

Med venlig hilsen
Provsten1