/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MU online
Fra : webnoob
Vist : 801 gange
50 point
Dato : 13-04-11 10:18

Hvor mange her kender et online spil der hedder MU, læs om det her: http://muonline.webzen.com/Default.aspx

og hvor mange ville være interesseret i og spille det på en privat server i danmark hvis der blev sat en op.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 13-04-11 10:25

Hvad er det mon for et spil?

Security Warning

Please check your client folder for 'Game.des' file.
If you do have it you must proceed following steps to protect yourselves from possible
hacking attempt.
1. Delete your Mu Online client folder completely.
2. Change your account and email passwords for your own security.
3. Re-install MU Online by downloading Mu client from our download site listings.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 13-04-11 10:28

Det er et ligitimt spil. Der er ikke nogen farligt over det. Det er desuden ikke den side man vil komme til og spille det på den danske server.