/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
parterapi lounge
Fra : engledame
Vist : 855 gange
205 point
Dato : 12-04-11 19:56

Hej alle

jeg vil gerne vide hvordan har din mand det med et par terapeut?
Synes han det er farligt eller han bestiller gerne en tid hos en kærligheds terapeut?

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 12-04-11 21:05

Hvis du er frisk på den, så bestiller jeg da gerne en tid til os to.
Men hvis dit brugernavn engle dame / engle fi..e skal vi nok lige en tur hjem hos mig førs. Sså kan vi da lige få sat et par ting på, plads inden da.
Efter den seance.tager du hjem dil din bedre halvdel

Kommentar
Fra : snerose

Dato : 12-04-11 21:54

Jeg tror, at der er to typer mænd:

1. "Der er ikke nogen, der skal fortælle mig noget om mit samliv - det klarer jeg selv"!

2. "Jeg vil gerne redde vores samliv, for der er noget af værdi, og det vil og skal jeg være med til at redde"

Men jeg tror, at der er mange mænd, der ikke bryder sig om terapi, fordi de er flove og helst vil klare det indenfor egne vægge, MEN jeg VED, at der er rigtig mange, der vil gå med til alt for at redde deres forhold til den de elsker.

Men det er jo meget individuelt fra person til person. Tror alligevel at kvinder er mere åbne for terapi end mænd, men jeg tror også at mænd gene vil redde deres forhold - de kan bare ikke "klare" at være i terapi - at blive kigget på indefra, fordi det er ubehageligt....

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 12-04-11 21:59

mange tak for alles svar, hvad ville i sige til en amnd der ikke vil i terapi men du kvinden vil gerne?
hvad tror i der skal til fra terapeutens side så manden vil i terapi?

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 12-04-11 22:38

Fortæl ham at hvis han har ondt i tanden, så går han til tandlægen, hvis den røde lampe i bilen lyser, kører han til mekanikeren, hvis parforholdet halter, går I i terapi.
Fortæl ham at det ikke er ham der er noget galt med, at det ikke er fordi du er utilfreds med ham, men at I sammen skal have det til at fungere.
Og fortæl ham at han ikke behøver at sidde og fortælle om sin barndom i timevis, men at det handler om at I får nogle redskaber til at få tinene til at køre.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-04-11 10:22

Det hele starter med at du som terapeut skal passe på med dine generaliseringer.

Jeg har i min tid med samarbejde med flere forskellige terapeuter oplevet en lige så stor modstand fra kvinder som fra mænd.

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 12:05

jeg har aldrig oplevet at kvinder synes at terapeuter er en slags tabu....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-04-11 18:44

Tabu er ikke det samme som mosstand........måske du skulle uddanne dig inden du giver dig i kast med så vanskelig en opgave - men det er måske bare en af dine mange indtjænings fiduser.

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 19:44

what?eyvind måske burde lige se havd du skriver før du offentliggør det?mærkeligt noget at skrive når jeg skal lave en undersøgelse.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 13-04-11 19:59

Hvem skal du lave undersøgelsen for?
Hvad er din baggrund for at lave undersøgelsen? (du har vel nogle data at arbejde med)

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:29

Vi er flere tarapeuter der skal lave undersøgelsen til psykologi bladet ang terapi. Da terapi og psykolog hjælp er stadig tabu belagt. Vi stadig oplever at der er flere kvinder end mænd kontakter os.
Vi skal undersøge forskellige ting, jeg kan ikke helt skrive her hvilke da det vil kunne påvirke jeres svar:)

Kommentar
Fra : karus

Dato : 13-04-11 20:36

Citat
Vi er flere tarapeuter der skal lave undersøgelsen til psykologi bladet ang terapi
Citat
skriv til 42427010

nummeret tilhører
http://www.lokaldistribution.dk/index.php?do=page&id=0812296

Det hænger vist ikke sammen

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:37

hej

ja det er lokaldistribution en anden virksomhed jeg ejer. Når du få reklamer så enten er det fra post dk, forbruger kontakt eller os:)

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:38

hvis du vil bestille tid så er det på dette nr 27363833:)

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:46

jeg er direktør i flere virksomheder, ja hvis man nu skla diskutere, jeg er også sygeplejerske, jeg er udd til mange ting,så hvis det vil lukke munden på mange af jer her så vil jeg frabede mig alle de ligegyldige kommentarer, da jeg er interesseret i jeres svar.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-11 20:49

Er det firma ikke under konkurs ?

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:51

hvad for en?jeg har solgt scandia vikar for længst så det ved jeg ikke , spændende ...

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:52

eller tænker du på lokaldistribution? lokaldistribution er ikke under konkurs hehe det komerm den heller ikke til;)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-11 20:55

Jeg mener Bubbles Aps du henviser til det firma's telefon nummer

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 20:56

er der flere tåbelige spørgsmål jeg skal have besvaret?se alt under cvr.dk lokal reklame distribution

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 21:00

bobbles aps ja har være medejer af sæbekæden bobbles der havde butikker i flere centre.
flere sp?

Kommentar
Fra : karus

Dato : 13-04-11 21:02

Citat
jeg er direktør i flere virksomheder

Cvr-nr: 31874408 - DACH10 ApS
Cvr-nr: 31874459 - GDN10 ApS
Cvr-nr: 32286186 - BUBBLES ApS

Hvoraf flere af dem er under konkurs

Det virker ikke tillidsfuldt

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 21:04

nu er det ikke mine virksomheder det er altså en gigantisk hus ,

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 13-04-11 21:04

Foregår parterapien på samme adresse som de andre firmaer du har ?

Annuller spørgsmålet
Fra : engledame

Dato : 13-04-11 21:05

mystisk