/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
murer søger hjælp 150
Fra : engledame
Vist : 545 gange
20 point
Dato : 12-04-11 18:43

Hej
vores 3 murer venner er blevet snydt af en dansk entrepenør virksomhed, de har arbejdet fuldtid og virksomhed vil ikke udbetale dem penge.
det er rigtigt synd for de 3 murer derfor har jeg lovet dem at finde noget arbejde. de er ikke kræsne og kan arbejde for 150kr/timne + moms.
de har over 15 års erfaring og har murer licens.
de vil arbejde i hele sjælland. ER der nogle der skla bruge en billig murer?de kan lægge fliser de kan
lidt af hvert.
skriv til 42427010

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-04-11 19:23

Og hvad skal du så tjene på den formidling.

Kommentar
Fra : engledame

Dato : 12-04-11 19:51

faktisk ingenting ren venne tjenneste, måske få jeg en kage ;)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 19:52

http://www.amino.dk/forums/t/110022.aspx?PageIndex=1

Der skal vist FLERE FAKTA på bordet før nogen hopper på den....

Annuller spørgsmålet
Fra : engledame

Dato : 12-04-11 20:08

jeg synes at det er for mystisk at nogle kommenterer det med noget jeg ikke syne som

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 12-04-11 20:11

Hmmm mure som vil arbejde til 150 plus moms...... De var sgu ikke arbejdsløse hvis de kunne lave noget ordentligt arbejde lovligt

Det er i dag den 12 april.... Det er altså 12 dage for sent.....