/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Program
Fra : alan57
Vist : 656 gange
100 point
Dato : 12-04-11 16:09

Hej jeg vil høre hvilken program til at sætte musik ind på en mp3 afspiller der er det bedste der findes og som er gratis.
Det skal kunne lave musik om fra alm; musik til mp3 musik plus det skal også kunne brænde musik til cd og dvd og alle de andre ting et sådan program skal kunne.
MVH;.
alan57

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 12-04-11 16:15

Windows Media player har du allerede og den er nem at bruge, synkronisering popper op af sig selv når du sætter en mp3 afspiller i et af usb stikkene og programmet er åbent, så er det bare at trække de musik filer du vil overføre over i synkroniserings vinduet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-04-11 20:11

Citat
hvilken program til at sætte musik ind på en mp3 afspiller der er det bedste der findes og som er gratis.
Det skal kunne lave musik om fra alm; musik til mp3 musik plus det skal også kunne brænde musik til cd og dvd og alle de andre ting et sådan program skal kunne

Det har du som nævnt allerede....

Det HELE kan Windows uden at installere noget.... Og så er det GRATIS

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-04-11 21:59

Citat
Det HELE kan Windows uden at installere noget.... Og så er det GRATIS
Korrekt alt det der bliver spurgt om kan Windows Media Player og den er allerede på en Windows computer, men gratis - bob bob - i har betalt for Windows og de medfølgemde programmer da i købte computeren, hvis vi skal snakke gratis så kom over på Linux holdet RythmBox kan det samme som Windows Media Player og den er rigtig gratis http://projects.gnome.org/rhythmbox/
Den kan du ikke bruge på en Windows computer

Godkendelse af svar
Fra : alan57

Dato : 14-04-11 11:34

Tak for svaret o.v.n..
Så er det bare mig der har klosset i det, jeg kikker på det igen.
alan57

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-11 18:33

Selv tak - du spørger bare hvis der noget du tror du har overset