/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Indstillinger for USB-Stik?
Fra : bjarnefilm
Vist : 664 gange
50 point
Dato : 12-04-11 00:18

Jeg plejer at bruge mit usb-stik til at importere fra et memory-card. Derfor er computeren sat op til at "hent alle billeder og slet det hele bagefter". Men nu skal jeg importere fra en usb-nøgle, med mapper og dokumenter og billeder. Derfor skal det hedde: Når der bliver sat noget i usb-stikket, åben i Windows stifinder. Hvordan kan jeg ændre det? Jeg har Windows Vista Home Premium.

MVH
Bjarne

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 50 point
Dato : 12-04-11 07:20

det kan du ikke

Godkendelse af svar
Fra : bjarnefilm

Dato : 12-04-11 22:02

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 13-04-11 08:59

Jeg åbner altid manuelt vis mapper og flytter mapper ved at trække til de distianions mapper jeg vil bruge. Tager for det meste bikken ud af cameraet.
hilsen Steen