/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjernskrivebord
Fra : 2100
Vist : 618 gange
50 point
Dato : 11-04-11 19:40

Bruger Windows 7 Home Premium. Der er vinget af for tillad fjernsupportforbindelse, ligeledes er port 3389 routere/firewall åbnet. Hvad gør jeg ikke korrekt, da jeg ikke kan komme i kontakt med den PC som der er givet tilladelse til fjernsupportforbindelse. Jeg kender computer navnet, brugernavn og adgangskode.

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 60 point
Dato : 11-04-11 19:48

Der er det galt at du bruger Home Premium.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 11-04-11 19:54

Troede det kun var Home edition som ikke virkede

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-11 20:00

Du skal op og køre pro, som minimum for at kunne bruge fjernskrivebord.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-04-11 20:03

Tåbe = der lytter til andre? herinde...
Spørg OVN_nen han kender alt til at pisse på andre_s pc´er
eller bare lave en eller anden genstand ? der moske ikke skulle laves...?

Ellers findes der gratis programmer til den SLAGS = spørg ovn__en
Eller E.C ham tror jeg sgu PÅ, hvis det har noget med tillid at gøre?!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-04-11 20:08
Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-11 20:08

Spørger vil gerne bruge Windows' egen fjernskrivebord og det kan der være visse grunde til. Man kan selvfølgelig bruge programmer som teamviewer, men det er op til spørger om han vil bruge det.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-04-11 20:09

Citat
Du skal op og køre pro, som minimum for at kunne bruge fjernskrivebord.

Og husk endeligt at LUKKE dit spørgsmål = FØR DU HAR MODTAGET ET SVAR
som webnoob kan accepttere, ellers er du PI_T

http://www.teamviewer.com/da/index.aspx

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-04-11 20:10

Back/ Black in da CITY

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 11-04-11 20:11

Citat
Spørger vil gerne bruge Windows' egen fjernskrivebord og det kan der være visse grunde til. Man kan selvfølgelig bruge programmer som teamviewer, men det er op til spørger om han vil bruge det.

Der findes KUN dumme svar?
Har det fra andre herinde men ...

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-11 20:12

nomore du er da en lille drengerøv. Jeg forlanger ikke du lukker dine spørgemål inden du har fået et svar. Men jeg forlanger at du i det mindste fortæller om de råd du har fået har hjulpet eller ej. Men bare rolig du høre ikke fra mig når det er dine spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 11-04-11 20:13

Tak for svaret webnoob. Ja det er rigtig, skal opdaterer til pro, da jeg samtidigt vil bruge den til server.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 11-04-11 20:14

selv tak

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-04-11 20:15

Det var så lidt, er altid glad for at hjælpe folk der sætter pris på det.