/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kan man finde en lav bedroller?
Fra : plimgøj
Vist : 10118 gange
200 point
Dato : 10-04-11 22:32

Hej

Jeg vil gerne købe et par bedrollers - eller sengeskuffer - eller hvad man nu kalder sådan én.

Men der er ikke særlig meget plads fra gulvet og op bunden af sengen - kun 14 centimeter.

Ved du om man kan finde en bedroller, der er så lav - men gerne så bred og lang som muligt?

VH

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 10-04-11 22:40

I plastik fåes de i Silvan

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 10-04-11 23:02

det bliver nok svært,.. det ser ud til de fleste er 17 cm i højden, som disse :
http://www.jysk.dk/catalog-search?df=&query=bedroller

du kan evt. 'klodse' sengen op, læg 3 - 4 cm under mederne,.. eller hvad sengen står på, !
jeg har to,.. med hjul under,.. købt i sin tid hos Jem&Fix, (også 17 cm høj)

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 11-04-11 07:16

Der er denne - men uden hjul - låg kan tilkøbes

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/40102978

Godkendelse af svar
Fra : plimgøj

Dato : 12-04-11 12:10

Tak for svaret Nordsted1.