/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
pigtråd og glasskår på mur
Fra : osSso
Vist : 927 gange
50 point
Dato : 16-05-03 14:16

Er det tilladt at sætte pigtråd eller glasskår op på toppen af en mur omkring privat ejendom?

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 60 point
Dato : 16-05-03 15:03

ja, hvis du angiver det på et skilt, og desuden påpeger at alt indgang er på eget ansvar...

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-05-03 18:54

så virker din ejendom også rigtig hyggelig og imødekommende.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-05-03 20:24

På canarie øerne er det ganske normalt, men jeg tror nu heller ikke de bananer havde smagt særlig godt. Der var også et skilt hvor der stod, tror jeg nok, kom ind og smag på bananerne.
Emesen.

Kommentar
Fra : Hugos

Dato : 17-05-03 18:45

osSos, må man spørger hvad grunden er til denne idé??

Godkendelse af svar
Fra : osSso

Dato : 25-05-03 21:17

Tak for svaret Melander. Havde mest håbet på at få henvisning til lidt jura, men nu lukker jeg spørgsmålet.
Hugos: måske er jeg en simpel tyveknægt der vil vide om jeg kan lægge sag an hvis jeg får revnet mine bukser?
Jeg har ligesom emesen set det i et andet land, derfor dette spørgsmål.