/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjer valgt Fuld Skærm
Fra : lham
Vist : 687 gange
100 point
Dato : 10-04-11 08:06

XP home edit SP3 IX8

Kom til at trykke på wiew i " et rullegardin " på den bærbare øverst og skulle lige se hvad Fuld Skærm betød.
Alle de der uundværlige linier oppe øverst forsvandt kun en linie nederst er tilbage -og nu kan jeg ikke få dem tilbage igen,og skriver derfor far den stationære .

Hvordan får jeg de øverste linier tilbage igen ( altså ud af "fuld Skærms " visning ) ? -husk jeg kun har bundlinien at klikke på .

gerne hurtigt svar

Accepteret svar
Fra : JegCain

Modtaget 110 point
Dato : 10-04-11 08:10

Du skal blot trykke på F11 så er du tilbage igen...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-11 08:18

Eller på - Esc - hvis den findes på en bærbar -- på en stationær er den oppe i venstre hjørne på tastaturet

Kommentar
Fra : lham

Dato : 10-04-11 10:00

Jeg Cain og Norsted1

Desvære hverken F11 eller ESC bringer tingene tilbage ti før fuld skærm.

PC: Dell inspiron 6000

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-04-11 10:18

Så prøv esc+alt samtidig

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-04-11 11:42

Må ikke der er en indstilling på dit intel graphic options så du skal rette på. Jeg kan desværre ikke huske så meget til din model da det ikke er en man tit har hos dells erhvervs support.

Men prøv og gå ind i kontrol panelet, find dit intel graphic kontrol panel og se om ikke det er derinde du får den tilbage til normal skærm eller om der findes en genvej. Lige som man kan bruge [Alt Gr]+ pil-tasterne til og dreje skærmen.

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 10-04-11 11:43

Mange tak svaret JegCain.
jeg genstartede PC et par gange og prøvede F11 nr 2 gang lyjkkedes det -stabil er det måske ikke.Nu må jeg se hvad der sker i morgen når den startes op igen