/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Jeg søger Niels Peter Mogensen..
Fra : Jeanette90
Vist : 832 gange
20 point
Dato : 09-04-11 14:55

Jeg søger min familie Niels Peter Mogensen. Som boede i Mørke i 1889 ( Øster Lisbjerg Herred ).
Mvh. Jeanette

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 30 point
Dato : 09-04-11 15:26

Er det ham her er han født i Hornslet ca 1861?

Randers, Øster Lisbjerg, Hornslet, Rodskov, En Gaard - Rodskovgaard, 264, FT-1880,
Peder Pedersen Svejstrup 30 Gift Husfader, Gaardejer Tolstrup Sogn, Skanderborg Amt
Christiane Svejstrup, f. Frederiksen 23 Gift Hans Hustru Uth Sogn, Vejle Amt
Christian Svejstrup Under 1 år Ugift Deres Søn Hornslet Sogn, Randers Amt
Christian Jørgensen 26 Ugift Tjenestefolk København
Niels Peter Mogensen 19 Ugift Tjenestefolk Hornslet Sogn, Randers Amt

Godkendelse af svar
Fra : Jeanette90

Dato : 09-04-11 15:38

Tak for svaret svendgiversen.
Jeg er 99% sikker på det er ham.
Endnu engang Tak.

Kommentar
Fra : Jeanette90

Dato : 09-04-11 20:14

Jeg leder også efter en Johannes Anthon Heinrich Hamann Gift med Hedvig Anthonia Caroline Massen. information omkring hvornår han blev født, og andre ting omkring hans liv, inkl. hans dødsdag. Håber nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 10-04-11 09:21

Kun du og jeg ser jo nu dette, da du acepterede mit svar, andre må betale med points for at se det.

Jeg finder ikke umiddelbart nogen Johannes Hamann.
Hvis du vil have andre til at hjælpe dig må du nok stille et nyt spørgsmål?
Helst med flere oplysninger både om Hamann og Massen, er det Madsen??

Hilsen og tak, Svend